Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:05:13 GMT

سرقت مسلحانه از طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۳۴۵۵

سرقت مسلحانه از طلافروشی در کهگیلویه و بویراحمد

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک طلا فروشی در شهر قلعه رئیسی، عصر امروز مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی اظهار داشت: این سرقت حدود ساعت 6 عصر امروز یکم بهمن ماه از یک طلافروشی در شهر قلعه رئیسی  شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی، در کمترین زمان ممکن ماموران به همراه کارگاهان ویژه کشف جرم به محل حادثه اعزام و به بررسی کم و کیف موضوع پرداختند.

شکایت دمشق از آمریکا در دادگاه بین المللی به اتهام سرقت نفت سوریهتهران| سرقت 34میلیاردی از 3 خانه در شمال شهربهترین روش ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده

مصطفایی افزود: در این سرقت مسلحانه دو نفر سارق پس از مجروح کردن صاحب طلافروشی با اسلحه کلاش، با یکدستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه صاحب طلافروشی زخمی و سریع به نزدیکترین مرکز پزشکی اعزام شد، ادامه داد: پلیس  شهرستان کهگیلویه و کاراگاهان پلیس آگاهی استان تلاش و تحقیقات گسترده را برای دستگیری آنان آغاز کرده‌اند.

مصطفایی ابراز کرد: دستورات ویژه با هماهنگی دستگاه قضایی برای تعقیب و دستگیری مجرمان صادر شده است.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان