Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طی مراسمی با حضور پرچمدار صلح و سازش مؤسسه بین المللی صلح و سازش غرب کشور از حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و مسعود شاکرمی معاون امور تعاون اداره کل تجلیل به عمل آمد.


حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ، ارزش الهی انسان را ماورای طبیعت دانست و گفت: خداوند متعال جایگاه و قدرت گذشت و بخشش را به انسان عطا نموده و خلیفه الهی بودن وی را معنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به برخی نکات و تعالیم اسلامی و قرآنی در خصوص برقراری صلح و سازش و بخشش در بین انسان ها، عنوان نمود: بخشش به نوعی اصیل‌ترین فضیلت انسانی است، و در معنای واقعی آن پی خواهیم برد که عفو و بخشش از عدالت برتر است.


حسن عزیزی در پایان سخنان خود ضمن بیان اینکه سازماندهی مناسب و خوبی در این کار خداپسندانه در تشکیل کارگروه های مختلف در منطقه غرب انجام شده است، خواستار تشکیل کارگروه صلح و سازش کارگری به منظور سازش، حل و اختلافات برخی منازعات و اختلافات کارگری و کارفرمایی شدند.


در پایان این مراسم که با حضور تعدادی از سفیران صلح و سازش منطقه غرب برگزار شد، ضمن ابلاغ حکم حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسعود شاکرمی به عنوان سفیران صلح و سازش و عضو اصلی مؤسسه از او به پاس همت و تلاش خیرهانه در احیا نمودن سنت حسنه خون صلح (خون بس) غرب کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون و کار و رفاه اجتماعی خون بس استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است