Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف «دولة القانون» عراق در آستانه انتخاب نامزد نخست‌وزیری این کشور، به کسانی که در این روند خلل ایجاد می‌کنند، هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف «دولة القانون» عراق ضمن هشدار درباره مانع‌تراشی در فرآیند انتخاب نامزد نخست‌وزیری گفت، افرادی که در این خصوص خلل ایجاد می‌کنند، مسئول «عواقب فاجعه‌آمیز» آن در آینده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز سه‌شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «طولانی شدن مرحله انتخاب کاندیدای شایسته نخست‌وزیری به دنبال اتفاقات و رویدادهای تخریبی بوجود آمده در جریان تظاهرات عراق، عواقب فاجعه‌باری را به همراه خواهد داشت که مسئولیت آن بر گردن کسانی است که در این خصوص مانع‌تراشی می‌کنند».

«عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر عراق هفتم آذرماه استعفای خود را تقدیم پارلمان این کشور کرد که مورد موافقت ریاست پارلمان قرار گرفت و اکنون نیز مهلت قانونی عبدالمهدی برای ریاست دولت پیشبرد امور عراق به پایان رسیده است.

به گفته منابع عراقی، قرار بود نامزد نخست‌وزیری عراق دیروز و ا مروز انتخاب و معرفی شود، اما تاکنون به دلایل نامشخصی، این اقدام صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق نوری المالکی انتخاب نامزد نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • بدون در نظر گرفتن شاخص‌هایی دقیق انتخاب نامزد اصلح غیرممکن است
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص وزش باد
  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه