Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری شامگاه سه‌شنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شاهرود به میزبانی فرمانداری، بابیان اینکه رؤسای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شاهرود نیز مشخص شدند، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برنامه‌های خود را به مسئولان کمیته‌ها معرفی کنند.

وی بابیان اینکه مسئولان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر برنامه‌های جامع و کامل همراه با خلاقیت و نوآوری برای استقبال شایسته از نوروز ارائه دهند، افزود: باید کوشید تا ماندگاری مسافران را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود اظهار داشت: باید به دنبال اجرای کارهای نو و متفاوت از دیگر شهرستان‌ها باشیم تا شاهرود را متمایز کند و خاطره خوبی از این منطقه در ذهن مردم ایران به یادگار باقی گذارد که البته این کار نیازمند تدوین برنامه جامع است.

فخری بابیان اینکه اصلی ترین وظیفه یک مدیر ابتدا برنامه ریزی و سپس سازمان دهی است، ابراز داشت: باید جاذبه‌های گوناگون طبیعی و تاریخی شاهرود به هموطنان معرفی شود همچنین باید گفت هدف ما ابتدا کسب رضایت مردم شهرستان و سپس مسافران نوروزی است.

کد خبر 4831983

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود سفرهای نوروزی بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر شهرکرد سردار سلیمانی ایلام گرگان دهه فجر قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار

دریافت 41 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تخریب‌های وسیع در شاهوار، تأمین کننده آب و زیستگاه وحوش تاکنون مسئولان کشوری فراوانی را به شهرستان شاهرود کشانده است امروز شاهوار میزبان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست بود.

گله‌های کل و بز در این فیلم به خوبی دیده می‌شود. انفجارهای معدنی سبب شده بود تا مدت‌ها این کل و بزها از منطقه فراری باشند حالا بعد از تعطیلی موقت معدن آرامش به منطقه تاحدودی بازگشته است اما دغدغه و نگرانی بزرگ مردم این است که این معدن هرگز به صورت کامل بسته نشده است مطالبه مردم تعطیلی کامل معدن مخرب شاهوار است زیرا این منطقه مهمترین تأمین کننده آب و حیات در شهرستان شاهرود است.

کد خبر 6094977

دیگر خبرها

  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد