Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:57:27 GMT

هیلاری‌کلینتون: هیچ‌کس سندرز را دوست ندارد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۴۳۲۴

هیلاری‌کلینتون: هیچ‌کس سندرز را دوست ندارد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا به نقل از یورونیوز، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا که در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ توانست در دور مقدماتی «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمانت را شکست دهد، گفت که هیچ‌کس سندرز را دوست ندارد.

کلینتون در بخش اول یک مستند چهار قسمتی که درباره او در حال پخش است، سندرز را سیاستمداری ناموفق توصیف کرد و افزود: «او سال‌هاست در کنگره حضور دارد، اما هیچ کاری را به سرانجام نرسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سال‌ها تنها حمایت یک سناتور را جلب کرده و هیچ کس او را دوست ندارد».

وی همچنین با اشاره به حامیان تبلیغاتی و تیم انتخاباتی سندرز، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را متهم کرد که به زنان حمله کرده و از مردم خواست به این مسائل و نگرانی‌ها توجه جدی داشته باشند.

کلینتون در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است از سندرز در برابر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات سال جاری میلادی حمایت کند، از جواب صریح طفره رفته و گفت که هنوز برای این مسئله زود است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی برنی سندرز هیلاری کلینتون مکانیسم ماشه اجلاس داووس سردار حجازی زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم