Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مجموع ۳۶ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۳ واحد نیز در مناطق شهری احداث شده است.

به گفته وی ،در سیل فروردین ماه امساال، بیش از  یکهزار و ۷۵۴ واحد مسکونی دچار خسارت شدند که از این تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی نیاز به بازسازی داشت.

وی، با اشاره به فعالیت امدادگران از نخستین ساعات وقوع سیل در مناطق حادثه دیده در استان ، اظهار داشت: پس از بررسی‌های انجام شده،مشخص شد تعداد ۳۹ واحد مسکونی تخریب و ۵۸ واحد نیز آسیب‌دیدگی زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکپور افزود:  برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در روستاها ۱۰۰میلیون ریال و شهرها ۱۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۴۰۰میلیون ریال نیز تسهیلات ارزان قیمت مسکن در مناطق شهری و روستایی اعطا شد.

وی، با تاکید بر اینکه طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکن روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تامین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان این نهاد است، از نیکوکاران و خیران خواست برای کسب اطلاعات بیشتر برای کمک به این طرح به سامانه "طرح نوسازی مسکن روستایی" مراجعه کنند.

به گفته وی، در سیل فروردین‌ماه امسال بیش از ۱۷۰ میلیاردریال به بخش‌های مختلف از جمله مسکن مددجویان، طرح‌های اشتغالزایی و زمین‌های کشاورزی و محل نگهداری احشام مددجویان زیرپوشش این نهاد خسارت وارد شد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۹ هزار و ۹۷۲ خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار و  ۱۷۷ نفر زیرپوشش خدمات کمیته امدادامام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

سیل فروردین ماه سال ۹۸ بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به زیرساختهای چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره تسهیلات مسکن چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است