Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:57:46 GMT

تظاهرات در لبنان پس از اعلام تشکیل دولت جدید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۶۱۲۷

تظاهرات در لبنان پس از اعلام تشکیل دولت جدید

به دنبال اعلام رسمی تشکیل کابینه لبنان به ریاست «حسان دیاب»، مخالفان این دولت جدید به خیابان‌ها آمده و به آن اعتراض کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، ساعتی پس از اعلام تشکیل دولت جدید لبنان به ریاست «حسان دیاب»، لبنانی‌های مخالف این دولت، در بیروت و برخی دیگر از مناطق این کشور دست به تظاهرات زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، معترضان سه‌شنبه شب سعی داشتند به درب منتهی به ساختمان پارلمان حمله کنند، که نیروهای امنیتی مانع آنها شدند.

بیشتر بخوانید:

محتوای نشست مهم امنیتی لبنان به ریاست میشل عون بازگشت توطئه فرقه‌گرایی حریری به خیابان‌ها

منابع خبری لبنان خبر دادند که نیروهای امنیتی برای متفرق کردن معترضان حاضر در میدان «النجمه» واقع در مرکز بیروت گاز اشک آور شلیک کردند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری العهد گزارش داد که معترضان پس از اعلام رسمی تشکیل کابینه جدید لبنان، تعدادی از خیابان بیروت را مسدود و چند بانک را در طرابلس تخریب کردند.

یکی از معترضان لبنانی در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک، دولت جدید لبنان به ریاست دیاب را به فساد متهم کرد و گفت: «دولت سابق فاسد بود، اما دولت جدید فاسدتر است و برای سرنگونی آن اقدام خواهیم کرد».

سه‌شنبه شب، کابینه جدید لبنان به ریاست «حسان دیاب» که متشکل از ۲۰ وزیر از جمله چهار زن است، مورد تایید «میشل عون» رئیس‌جمهور این کشور قرار گرفت و تشکیل کابینه به صورت رسمی اعلام شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا تحولات منطقه بیروت میشل عون طرابلس المیادین حسان دیاب تظاهرات لبنان اعتراضات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟

به گزارش همشهری ‌آنلاین ابوطالب شفقت، استاندار جدید استان لرستان، هجدمین استاندار لرستان است. او که سال ۱۳۳۶ در بخش بندپی غربی شهر بابل متولد شده و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مرتبه دانشیاری است.
شفقت، شهریور ۱۴۰۰ به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و چندی بعد به‌عنوان معاون هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب شد.
در سوابق استاندار جدید لرستان ریاست موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی نیز به چشم می‌خورد. سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بود و در دولت یازدهم به مدت سه سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.
عضویت در شورای سیاست گذاری راهبردی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، ریاست اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی نظریه پردازی‌های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی و طبیعی و ریاست افتخاری هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران از سوابق علمی استاندار جدید لرستان است. ۲۲ مقاله کنفرانسی و ۲۰ مقاله ژورنالی در مجلات داخلی در موضوعات صنعت دفاعی نیز در کارنامه او دیده می‌شود.
لرستان یکی از استان‌های زاگرسی کشور با جمعیت نزدیک به ۲ میلیون نفر است که کماکان با معضل بالا بودن نرخ بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند. این استان جاذبه طبیعی منحصر به فرد و ظرفیت گردشگری بی‌شماری دارد.

بیشتر بخوانید:
زاگرس‌نشینان چه می‌خواهند؟
تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال در ۶ استان زاگرس‌ نشین

کد خبر 847007 برچسب‌ها استاندار- دولت استان لرستان دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»