Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نمایشگاه دست‌سازه‌های بانوان گیلانی صبح امروز در محل برپایی نمایشگاه‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت افتتاح‌شد.

این نمایشگاه با هدف به‌نمایش‌گذاشتن دست‌سازه‌های بانوان گیلانی، معرفی زنان شاخص و کارآفرین، بستر‌سازی برای عرضه و فروش دست‌سازه‌های خانگی و کارگاهی و در راستای رونق‌بخشی هرچه بیش‌تر به تولید ملی، فعالیت خود را آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین افتتاح این نمایشگاه یک روزه نیز با حضور مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و در آن از غرفه‌های ۵ دستگاه اجرایی و گروه‌های مردم نهاد حاضر در این نمایشگاه رونمایی‌شد.

بازدید از غرفه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و غرفه‌های اتحادیه صنایع دستی، موسسه خیریه لبخند جاویدان خزر، سازمان زندان‌ها و آموزشگاه صنایع دستی نقش‌صبا و گفتگو با دست‌اندرکاران غرفه‌ها، از جمله برنامه‌های آیین افتتاح بود.

زهرا یعقوب‌نژاد، مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در این آیین از اهمیت فرصت‌سازی برای بانوان گفت و هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های فعال در این حوزه را بستری مناسب برای ظهور و بروز توان‌مندی‌های زنان ایران اسلامی دانست.

او کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بانوان، به ویژه بانوان سرپرست خانواده را زمینه‌ساز پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان‌کرد و این امر را در تامین خواسته‌های آینده‌سازان و پرورش کودکان و نوجوان توانمند دارای اهمیت خواند.

اسفندیار ضیایی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز با ابراز خرسندی از میزبانی و مشارکت این مجموعه فرهنگی در برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های بانوان گفت: حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه‌ریزی برای رونق تولید، از اولویت‌های کانون پرورش فکری است و بر همین اساس نیز شاهد فعالیت‌های هدفمند در سطح‌ ستاد و مراکز فرهنگی هنری کانون در این زمینه هستیم.

این نمایشگاه یک روزه در محل نمایشگاه‌های اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان، واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی پذیرای بازدید‌کنندگان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟