Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رفیعی با تشریح برنامه های دهه فجر در مدارس استان زنجان از برگزاری کرسی های آزاداندیشی و بصیرتی در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران، با اعلام برنامه های دهه فجر در مدارس گفت: لازم است تا دانش آموزان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم رفیعی بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با تاریخ انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد و گفت: به همین منظور برنامه های متعددی در طول ایام الله فجر در مدارس پیش بینی شده است.

 

به گفته وی، در دهه فجر امسال 2500 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در 2300 مدرسه استان زنجان به اجرا درمی آید.

 

رفیعی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های شاخص آموزش و پرورش اعزام راهیان نور است، گفت: 23 برنامه راهیان نور برای این ایام پیش بینی شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: از 5 تا 15 بهمن ماه امسال اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می شود.

 

به گفته وی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، جنگ‌های شادی با مضامین آموزشی، تربیتی و قصه‌گویی با رویکرد انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های شهیدان، برگزاری مسابقات و پخش فیلم‌های انقلابی و آموزشی از برنامه‌ها ایام دهه فجر است.

 

رفیعی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا امام خمینی (ره) و انقلابیون و شهیدان را به خوبی بشناسیم، تصریح کرد: پخش فیلم‌های آموزشی در مورد شناخت دشمن و استکبار از برنامه‌های دیگر است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی کانون های مساجد سیل سیستان و بلوچستان رویداد ملی فهما دهه فجر انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس

در بازی مقابل سپاهان هم امیررضا رفیعی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود.

طرفداری | علیرضا بیرانوند استوری جدیدی را منتشر کرد.

علیرضا بیرانوند همچنان نمی تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و از این رو در جدال سرنوشت ساز مقابل سپاهان، امیررضا رفیعی جوان دروازه سرخ پوشان خواهد بود. حالا علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از دروازه بان جوان تیم پرسپولیس حمایت کرده است:

حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آیین تقدیر از مقام معلم در مدارس فسا برپا شد
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش