Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی از اقدام وزارت ورزش برای بازی نکردن در کشور ثالث حمایت می‌کند چون نباید عزت مردم ما مخدوش شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر گرفتن حق میزبانی از باشگاه‌های فوتبال ایران به بهانه نبود امنیت در ایران گفت: کشور ما حتی در دوران دفاع مقدس امن بود و اکنون هم ایران کاملا امن است در شرایطی خاص که کشور حالت خاص جنگی داشت خطای انسانی رخ داد و ناامنی دیگری در آسمان کشورمان نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان و مخالفان ما در منطقه تلاش می‌کنند بهانه هایی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران پیدا کنند که این حرکت آغاز شده است لذا تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملا سیاسی و غیر منصفانه است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره این که آیا عربستان پشت پرده تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است؟ گفت: هر شرراتی در منطقه رخ می دهد رد پای عربستان در آن دیده می‌شود، اقدامات تکفیری تروریستی، تقویت گروه‌های تروریستی، جنگ‌های مذهبی، ایجاد مشکلات اقتصادی، تشدید تحریم‌ها، باز کردن پای بیگانگان به منطقه، ایجاد اختلافات بین کشورها و دو قطبی سازی منطقه به بهانه های مختلف همه از جمله اقداماتی است که نظام پادشاهی عربستان پشت پرده آن قرار دارد. در این موضوع نیز قطعا عربستان پشت پرده است.

ذوالنور در پایان تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از اقدام وزارت ورزش و جوانان برای بازی نکردن باشگاه‌ها به دلیل سلب حق میزبانی، حمایت و پشتیبانی می‌کند و هر کمکی را بتواند انجام خواهد داد. ما هم معتقدیم نباید در کشور ثالث بازی کرد چون نباید عزت مردم ما مخدوش شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 406958

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجتبی ذوالنوری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح