Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان همایش استانی «نگین مقاومت» در شش محور و هشت بخش در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان همایش استانی «نگین مقاومت» امروز (چهارشنبه ۲ بهمن) در شش محور و هشت بخش در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

 

ولایت مداری، شهادت، مقاومت و آزادگی، مردم داری و ساده زیستی، استکبار ستیزی و انتقام از دشمنان و راه و مرام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از محورهای همایش استانی «نگین مقاومت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شعر و ترانه تصویرسازی، داستان کوتاه، تایپوگرافی، موشن گرافی، فتومونتاژ از بخش های همایش استانی «نگین مقاومت» و دلنوشته ها، شعر و داستان دانش آموزی و شعر بختیاری از موضوعات ویژه این همایش است.

 

علاقه مندان باید آثار خود را به پست الکترونیک negenemoghavemat.chb98@gmail.com ارسال و یا به دبیرخانه این همایش واقع در شهرکرد خیابان کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان تحویل دهند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار 15 اسفند سال جاری است و مراسم تجلیل از برگزیدگان فروردین سال 99 همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 03833355094 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی طرح ملی فهما مسجد سردار سلیمانی طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد نگین مقاومت سازمان بسیج هنرمندان بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان