Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:40:41 GMT

علی دایی بهترین گزینه برای تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۵۷۶

هادی طباطبایی در خصوص انتخاب سرمربی تیم‌ملی اظهار داشت: به نظر من بین  علی دایی ، قلعه نوعی و گزینه خارجی، بهترین گزینه در حال حاضر دایی است، چون مربی خارجی نیاز به زمان زیادی دارد تا با فوتبال ایران و بازیکنان شناخت پیدا کند و نباید زمان را به این شکل از دست دهیم.

اخبار ورزشی- وی تصریح کرد: از نظر من دایی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است چون یک چهره بین‌المللی در فوتبال کشورمان است، او یک وزنه به حساب می‌آید و با بازیکنان ارتباط خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه دایی در دوره قبلی مربیگری‌اش در تیم ملی موفق نبود دلیل بر این نمی‌شود که در حال حاضر هم نتواند به موفقیت برسد چون هم خود دایی با تجربه‌تر شده است و هم بازیکنان بهتری در اختیار دارد.

وی در پایان گفت: ما برای صعود کم‌شانس نیستیم، فقط نباید فرصت را از دست دهیم و خیلی زود سرمربی تیم‌ملی را مشخص کنیم تا او با فرصت کافی بتواند برنامه‌هایش را اجرا کند و راه صعود ما به جام‌جهانی را هموارتر شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی تیم ملی علی دایی هادی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد