Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره احتمال افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی در سال ۹۹، گفت: پس از اعمال تحریم­های ظالمانه دشمنان به ویژه استکبار جهانی علیه کشورمان، تورم به ۴۰ درصد افزایش یافت درآمد مردم نیز کاهش پیدا کرد و تعداد افرادی که امروز مستحق دریافت یارانه هستند نسبت به گذشته بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این وضعیت اگر ما با افزایش تعرفه پزشکان بار سنگین دیگری برای مردم ایجاد کنیم، ظلم بزرگی در حق آحاد ملت به ویژه اقشار آسیب پذیر کرده­‌ایم. زیرا درآمد مردم افزایشی نداشته که تعرفه پزشکان در سال جدید ۱۰۰ درصد بیشتر شود. حتی در شرایط کنونی هم عده‌­ای توان مراجعه به پزشک را ندارد بنابراین به نظر من نباید تعرفه پزشکان افزایش یابد.بیشتر بخوانید: حذف سرانه درمان هفت دهک میانی و کم درآمد، میخی بر تابوت عدالت استنماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: اکنون دولت چراغ خاموش قیمت برخی خدماتی که به مردم ارائه می­‌کند را بیشتر کرده است مانند بهای برق، آب و گاز که سالی دو مرتبه نرخشان افزایش می­‌یابد. با در نظر گرفتن وضع معیشت مردم هرگونه افزایش تعرفه، خلاف است و ما باید در سال ۹۹ تلاش کنیم مردم زندگی بهتری داشته باشند.

لارگانی در پایان تصریح کرد: در این وضعیت افزایش تعرفه پزشکان ظلم در حق ملت است؛ لذا من از اعضای کمیسیون تلفیق خواهش می­‌کنم به دولت اجازه بیشتر شدن تعرفه پزشکان در سال آینده را ندهند. منبع: فارس لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qV0 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تعرفه خدمات درمانی تعرفه پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز در استان و معافیت این آموزشگاه‌ها از پرداخت مالیات، اعلام کرد: افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه این آموزشگاه‌ها به وزارت ارشاد پیشنهاد شده است.

  «سیدعباس دهقان» در نشست با مدیران مسئولان آموزشگاههای آزاد هنری استان افزود: مطابق بند «ل» ماده ۱۳۹ قانون مالیات های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی در عین حال تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معافیت از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاههای آزاد هنری استان اظهار کرد: در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز کردن آموزشگاه‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه‌ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاههای آزاد هنری انجام می شود.

معاون هنری و سینمایی استان، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاهها تاکید کرد و گفت: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه http://sso.farhang.gov.irرا انجام دهند.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارایه گزارشهای سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنرهای سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها