Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر لبنان ، حسن دیاب از تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد و گفت کابینه وی تلاش خواهد کرد تا خواسته های معترضین را برآورده سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نخست وزیر لبنان ، حسن دیاب از تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد و گفت کابینه وی تلاش خواهد کرد تا خواسته های معترضین را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز سه شنبه در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری لبنان در بیروت ، دیاب دولت خود - که از 20 وزیر ویژه با حمایت احزاب سیاسی این کشور تشکیل شده است - را به عنوان تیم نجات تکنوکراتیکی توصیف کرد.

 

دیاب گفت: این دولتی است که در حقیقت خواست مردم تظاهرکننده بوده است. دیاب افزود: دولت وی تلاش خواهد کرد خواسته های مردم برای تشکیل دستگاه قضایی مستقل و مبارزه با فساد دولتی اجرا کند.

 

از زمانی که سعد الحریری استعفای خود را به عنوان نخست وزیر به میشل عون رئیس جمهور لبنان در ماه اکتبر تسلیم کرد ، این کشور بدون دولت بوده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های مساجد مساجد مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی ارتش لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست

وزیر کشور درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست. - اخبار سیاسی -

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، 45 نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند. بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم 11 هزار و 500 شعبه اخذ رای در 22 حوزه وجود دارد و در واقع 15 استان درگیر رای گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد