Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی دونده دوی 60 متر ایران گفت: طی سه ماه اخیر دو بار رکورد ملی شکسته شد و مهمتر از آن ورودی مسابقات قهرمانی جهان برای اولین بار بدست آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، فرزانه فصیحی که برای اولین بار رکورد ورودی به مسابقات جهانی را بدست آورده، درباره رکوردشکنی اش در صربستان اظهار داشت: طی تمریناتی که در صربستان داشتم، توانستم تجربیات جدید و خوبی کسب کنم و در مسابقات متعددی شرکت کردیم که به بهبود رکوردها کمک کرد و منجر به نتیجه خوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی دونده تیم ملی ایران ادامه داد: خوشبختانه سه ماه تمرین خوب در شرایط پایدار و با تمرکز کامل در صربستان انجام دادیم که دو بار رکورد ملی شکسته شد و ورودی قهرمانی آسیا بدست آمد و مهمتر از آن ورودی مسابقات قهرمانی جهان بود که برای اولین بار بدست آمد.

وی افزود: امیدواریم وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون دوومیدانی و سایر ارگان ها نگاه ویژه ای به دوومیدانی داشته باشند. بانوان ما توان این را دارند تا در میدان های بین المللی خیلی خوب ظاهر شوند. رسیدن به مقام های بزرگ نیاز به پشتیبانی نهادهای بزرگ دارد و این انتظار بزرگی نیست.

فصیحی در پایان گفت: امیدوارم از من و سایر بانوان ایرانی پشتیبانی بیشتری شود تا نتیجه و عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمانی جهان تیم ملی ایران وزارت ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال