Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@03:51:02 GMT

باشگاه استقلال جاسوس دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۰۱۳

لو رفتن اخبار و اسناد محرمانه باشگاه استقلال مطلب تازه‌ای نیست و مدتهاست بسیاری از اسناد این باشگاه به شکلی ناباورانه سر از رسانه‌ها در می‌آورد. حتی یکی از مسئولین این باشگاه با استفاده از لفظ «خبر فروش» به حضور حداقل یک نامحرم در این باشگاه اشاره کرد.

اخبار ورزشی- چندی پیش هم مدیران رده بالای باشگاه تاکید بر لزوم شناسایی جاسوس و متنبه کردن او داشتند که این بحث مسکوت ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین لطمه بزرگی که باشگاه استقلال از جاسوس یا جاسوس‌ها خورد، جدایی استراماچونی از این تیم بود. یکی از مهم‌ترین عواملی که منجر به جدایی سرمربی پیشین آبی ها از این باشگاه شد، لو رفتن اسناد محرمانه مربوط به او در رسانه‌ها بود.

گویا جاسوس استقلال نه شناسایی و متنبه شده و نه ترک عادت کرده است. این شخص یا جریان در آخرین اقدام خود یکبار دیگر اسناد و ایمیل محرمانه این باشگاه در خصوص شکایت استراماچونی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد تا مشکل جدیدی بر مشکلات این باشگاه بیفزاید.

شاید بد نباشد مدیران استقلال به موازات حل مشکلات بزرگ این باشگاه از جمله معضلات مالی، سلب امتیاز میزبانی در آسیا و غیره، به شناسایی این جریان خبر فروش در باشگاه‌شان هم مبادرت ورزند چرا که دیگر چیزی به اسم محرمانه در این باشگاه مفهومی ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال جاسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی

محمد حیرانی مدیررسانه ای سابق استقلال دست به افشاگری علیه فرشید سمیعی زد.

بعدیI'm Feeling Luckyدانلود

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • حاج صادق آهنگران افشا کرد: جاسوس‌ها در هیئت‌ها نفوذ کرده‌اند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال