Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@09:34:54 GMT

فراخوان محفلِ «نمایش‌ْخاطره» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۶۹۶

فراخوان محفلِ «نمایش‌ْخاطره» منتشر شد

خبرگزاری میزان- فراخوان محفلِ «نمایش‌ْخاطره» با محوریت سردار آسمانی «سپهبد سلیمانی» منتشر شد تاریخ انتشار: 12:43 - 02 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۳۳۶

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دبیرخانه ستاد اجرائی همایش ملی تئاتر سردار آسمانی جزئیات برنامه تخصصی ویژه این همایش را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش ویژه برنامه همایش ملی سردار آسمانی با عنوان «نمایش‌ْخاطره» و با محوریت خاطره گویی و با حضور هم‌رزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرماندهان لشگری و مقامات کشوری و هنرمندان تئاتر کشور با همکاری دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

در این محفل یک روزه با بررسی ابعاد و شخصیت این فرمانده مقتدر سپاه اسلام و مواجهه با خاطرات مستند از این شهید بزرگوار زمینه برای خلق اثر و متون نمایشی براساس زندگی، سیره و مبارزات شهید حاج قاسم سلیمانی در مقاطع گوناگون همچون حضور وی در دوران دفاع مقدس، نقش برجسته وی در فرماندهی جبهه مقاومت اسلامی و خصوصیات اخلاقی رفتاری وی فراهم خواهد شد. این برنامه روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۰ صبح در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نقد تئاتر اخبار تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»