Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم باشکوه نوشیدن چای در چین با زدن رکورد جهانی در کتاب گینس به ثبت رسید.

نوشیدن چای، بخش مهمی از فرهنگ چین است. چین به عنوان تولیدکننده اصلی چای در جهان شناخته شده و مهارتش در کشت چای بسیار زیاد است. در واقع، آداب‌ورسوم چای نوشیدن از طریق جاده ابریشم، به اروپا و بسیاری دیگر از نقاط جهان از جمله ژاپن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بار مراسم نوشیدن چای در چین شکل گرفت، پس از ورود به کشور ژاپن گسترش پیدا کرد و در آن کشور نیز به عنوان بخشی از فرهنگ آن کشور شهرت یافت.



در فرهنگ سنتی چینی، نوشیدن چای یک اتفاق جالب است از این رو ساکنان شنژن تصمیم گرفتند برای اینکه قهرمان جهان شوند از مراسم نوشیدن چای استفاده کنند.

این مراسم توسط انجمن محلی تبلیغ چای و گروهی محقق با حضور ۲۸۸ شرکت کننده برگزار شد. آن‌ها گرد هم آمدند تا چای را در فنجان بریزند، آب را به آن اضافه کنند و این نوشیدنی را هم بزنند تا به شکل مورد دلخواه برسد.



چنین مراسمی مورد توجه نمایندگان کتاب رکورد‌ها قرار گرفت؛ و در نتیجه بعنوان محبوب‌ترین چای خوران در جهان شناخته شد. شرکت کنندگان با کسب این رکورد نه تنها خوشحال شدند بلکه لذت بیشتری از این نوشیدنی داغ بردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی چین چای رکورد گینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید

به گزارش "ورزش‌سه"، این دو تیم در حالی باید به مصاف هم بروند که از زمان حضور مورایس در فوتبال ایران 4 مرتبه مقابل ملوان شاگردانش را به میدان فرستاده که تنها در دیدار آخر، آن هم به سختی شاهد پیروزی طلایی‌پوشان اصفهانی به‌عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی در فصل گذشته و جاری بوده‌ایم.

رویارویی اول مورایس با سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران بود که با تساوی بدون گل تمام شد. در بازی برگشت لیگ بیست و دوم که مورایس هیچ وقت خاطرات آن مسابقه از ذهنش پاک نخواهد شد، سپاهان در دقیقه 87 گلی را دریافت کرد که سرنوشت مسابقات را تعیین کرد. تساوی سپاهان در نقش جهان همان لغزشی بود که پرسپولیس دنبالش بود و در پایان فصل همین تساوی را دلیل نایب قهرمانی سپاهان عنوان کردند که با امتیاز قابل توجه 65 رقم خورد.

سومین رویارویی سپاهان و ملوان در فصل جاری هم برای مورایس کابوس‌وار بود و تیمش با نتیجه 3 بر2 در ورزشگاه نقش جهان اولین شکست فصل را تجربه کرد. در نهایت بازی برگشت این دو تیم چند روز پیش انجام شد و سپاهان باز هم در آستانه شکست قرار گرفته بود، اما تعویض‌های مورایس در نیمه دوم ورق را برگرداند و دبل شهریار در مقابل تیم سابقش باعث ثبت اولین پیروزی مورایس بر ملوان در دوران حضور 2 ساله‌اش در ایران شد.

حالا پنجمین رویارویی دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود؛ جایی که ملوان توانسته عملکرد بسیار خوبی مقابل سپاهان و هوادارانش ارائه کند. این مسابقه یکی از مهیج‌ترین مسابقات مرحله بعدی جام حذفی خواهد بود. گفتنی است به دلیل اینکه سپاهان در آخرین بازی جام حذفی میهمان بوده و ملوان در خانه موفق به شکست سایپا شده، پنجمین رویارویی ملوان و سپاهان در نقش جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!