Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور منابع آب منطقه ای شهرستان فردوس و بشرویه نیز در این جلسه از خرید و تجهیز سه حلقه چاه پیرومتر در دشت بشرویه توسط شرکت آب منطقه ای با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان به منظور اندازه گیری سطح آب زیرزمینی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، علی شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری حدود ۷۰ میلیمتر بارندگی داشته ایم که این آمار نسبت به سال های گذشته افزایش ۳ و ۲ دهم برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: خوشبختانه به همت امور آب شهرستان تاکنون اقدامات خوبی در زمینه شناسایی رودخانه های فعال،شناسایی نقاط حادثه خیز، رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه ها و آبراهه ها، بازگشایی لایروبی و ساماندهی حریم رودخانه ها و... صورت گرفته است. وی بیان کرد: باتوجه به رگباری بودن بارش ها در بشرویه و قرارگرفتن شهر بشرویه برروی مخروط افکنه کوه های شتری اکثر اوقات پس از بارندگی ها باید منتظر وقوع سیلاب باشیم.  شفیعی گفت: تعیین محله دامداری ارسک باید با دقت صورت گیرد چراکه زمین های درنظر گرفته در مسیر رودخانه ها و با ضریب رواناب بالا قرار گرفته است. فرماندار بشرویه عنوان کرد: ما به دنبال آن هستیم تا میزان خسارت های سیلاب به زمین های کشاورزی را نیز کاهش دهیم چرا که ۸۰ درصد از مردم این شهرستان به کشاورزی و تولید انواع محصولات کشاورزی مشغول هستند. وی افزود:با وضعیت فعلی آب به هیچ عنوان از سمت بند به طرف روستای بندان نخواهد رفت. رحیمی رئیس اداره امور منابع آب منطقه ای شهرستان فردوس و بشرویه نیز در این جلسه از خرید و تجهیز سه حلقه چاه پیرومتر در دشت بشرویه توسط شرکت آب منطقه ای با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان به منظور اندازه گیری سطح آب زیرزمینی خبرداد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی فرماندار فرماندار شهرستان کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از ۴۰ سال در بشرویه
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد