Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@23:02:18 GMT

برگزاری همایش «تئاتر بچه‌های مسجد» در زنجان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۷۳۵

برگزاری همایش «تئاتر بچه‌های مسجد» در زنجان

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: آیین افتتاحیه اولین همایش «تئاتر بچه‌های مسجد» با حضور مسئولان استانی، هنرمندان و گروه‌های فعال تئاتر در زنجان برگزار می‌شود.

امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: نخستین همایش استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد همراه رونمایی از پوستر همایش و اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» ساعت 10:45صبح روز جمعه 4 بهمن ماه 98 در سینما بهمن زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاریخ اسلام و ادیان آسمانی، قصص قرآن، زندگی پیامبران (ص) و بزرگان دین، روایات و احادیث، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از موضوعات دینی و اجتماعی تئاتر بچه‌های مسجد برشمرد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان هدف از برگزاری این همایش را تربیت نسل جدیدی از نوجوانان و جوانان علاقمند به هنرهای نمایشی و تزریق آن به بدنه تئاتر استان، که منجر به تولید آثار ارزشمند و متکی بر فرهنگ اسلامی و منطبق با نیازهای روز جامعه شود، دانست.

این مسئول ادامه داد: توسعه و ترویج و اشاعه هنر دینی و انقلابی، کشف، جذب و تربیت استعدادهای جوان، تشویق و ترغیب هنرمندان مسجدی و ایجاد شور و شوق و رقابت سالم بین گروه‌های نمایشی مساجد از دیگر اهداف این برنامه است.

نعمتی یادآور شد: دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد زنجان، از ابتدای سال 1398 با 10 گروه در رده‌عای سنی جوانان و نوجوانان در مساجد سطح شهر به تمرین آثار نمایشی کوتاه در مضامین دینی و انقلابی پرداخته‌اند، که در نهایت این 10 گروه پس از 3 اجرا در مساجد و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زنجان تئاتر بچه های مسجد تاریخ اسلام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان