Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: امروز دشمن سعی دارد ناکامی‌های خود در میدان نظامی را با نبرد رسانه‌ای و تبلیغاتی جبران کند، که تا حدودی موفق هم بوده است؛ شکست این حصر رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن تنها به دست جوانان انقلابی میسر می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیین افتتاحیه اولین رویداد ۴۸ ساعته تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز، چهارشنبه 2 بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی اکبرپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان در این مراسم بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که کشور ما را به حمله نظامی تهدید می‌کنند؛ یکی از گزینه‌های روی میز حرف می‌زند و دیگری تهدید می‌کند که 52 نقطه فرهنگی کشور ما را هدف قرار می‌دهد، در حالی‌که هیچکدام جسارت چنین اشتباهی را ندارند.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنی که بسیاری از کشورهای دنیا را هدف حمله نظامی قرار داده، جرأت نمی‌کند به خاک‌های ایران تجاوز کند، به‌دلیل روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی سربازان سیدعلی خامنه‌ای است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان اظهار کرد: امریکا به‌خوبی می‌داند که هرگونه اقدام نظامی او علیه ایران، با پاسخ محکم و قاطع همراه خواهد بود، از این‌رو برای غلبه بر ایران، راه دیگری را در پیش گرفته و آن جنگ نرم است.

وی افزود: آنچه امروز بیش از جنگ سخت و تهاجم نظامی باید مورد توجه و مراقبت قرار گیرد، دفاع از مغزها و اندیشه‌ها است؛ دشمن امروز تلاش می‌ کند مغزهای جوانان ما را مورد تهاجم خود قرار دهد.

اکبرپور اظهار کرد: امروز دشمن سعی دارد ناکامی‌های خود در میدان نظامی را با نبرد رسانه‌ای و تبلیغاتی جبران کند، که تا حدودی موفق هم بوده است؛ شکست این حصر رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن تنها به دست جوانان انقلابی میسر می‌شود.

وی گفت: حضور در صحنه، روزی به معنای حضور در خاکریز بود و امروز به‌معنای حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی است؛ اگر در این عرصه کمرنگ حاضر شویم، جایگاه برای دیگران باز می‌شود.

ضعف ما در تولید محتوا، موجب سوء استفاده دشمن شده است

محمود دولت کردستانی، مدیرکل صداوسیمای استان نیز در این مراسم بیان کرد: انسان برای ایثار در راه اسلام، گاهی از مال خود می‌بخشد، گاهی جان خود را نثار می‌کند و گاهی هم از آبروی خود مایه می‌گذارد.

وی افزود: سردار حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب که یک‌تنه همه مسئولیت سقوط هواپیمای مسافربری را گردن گرفت و از ملت ایران عذرخواهی کرد، در حقیقت برای حفظ اسلام و انقلاب از آبروی خود مایه گذاشت و ارزش کارش به مراتب بیشتر از نثار جان بود.

مدیرکل صداوسیمای استان اظهار کرد: دشمن در عرصه فضای مجازی همواره در کمین است و پیوسته شرایط را رصد و کنترل می‌کند، با این وجود، ما آنچنان که لازم است، ورود نکرده‌ایم.

وی گفت: امروز ما در مبحث تولید محتوا ضعف داریم و قدری تنبلی می‌کنیم و همین مسأله باعث شده تا دشمنان ضد انقلاب، عرصه را برای سوء استفاده فراهم ببیند؛ برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

کردستانی بیان کرد: فاصله گرفتن نیروهای انقلابی از فضای موجب می‌شود که برخی افراد سودجو و فرصت طلب از این خلاء سوءاستفاده کرده و فضا را متشنج کنند که مشابه آن طی روزهای گذشته و در جریان حضور رئیس جمهور در استان به وقوع پیوست و عده‌ای تلاش بیهوده برای به حاشیه بردن مسائل کردند.

این مقام مسئول افزود: در میدانی آمده‌ایم که جان و مال و آبروی خود را در راه اسلام قرار داده‌ایم. نباید لحظه‌ای در این مسیر تردید کنیم و هدف ما باید خدمت به اسلام باشد، چه میدان مبارزه، جبهه باشد و چه این نبرد در فضای مجازی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا جنگ نرم تولید محتوای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه

گرچه رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی و لجستیکی آمریکایی در حال شخم زدن نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان است، اما این بدان معنا نیست که نیرو‌های مقاومت فلسطین در مقابل دشمن صهیونیست دست و پا بسته هستند. رزمندگان مقاومت طی سال‌ها جنگ با دشمن صهیونیست یاد گرفته اند چگونه با کمترین امکانات دردآورترین ضربه‌ها را به صهیونیست‌ها بزنند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از نیرو‌های ذخیره خود در شمال نوار غزه را تایید کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی این رژیم، گروهبان یکم سالم الکرشات، ۴۳ ساله از تیپ شمال غزه در عملیات نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین کشته شد. 

با احتساب جان باختن این نظامی، از زمان آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر، ۲۶۱ نظامی صهیونیست طی عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین کشته شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد