Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:52:43 GMT

بررسی وضعیت مالیات خانه و مسکن در «شب معماری»

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۸۶۷

بررسی وضعیت مالیات خانه و مسکن در «شب معماری»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، بیست و سومین قسمت از برنامه «شب معماری» با موضوع حق مسکن و وضعیت مالیات در حوزه زمین و مسکن با حضور حسین عبداللهی کارشناس حوزه مسکن و علی ملک زاده کارشناس مالیاتی ساعت ۲۳ چهارشنبه ۲ بهمن روی آنتن شبکه چهار می رود.

این قسمت از برنامه تلاش دارد تا به آسیب های سوداگری در حوزه مسکن و راهکارهای کنترل آن بپردازد چراکه دلالی و سوداگری از دلایل بی رونقی مسکن محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شب معماری» پنجمین شب از مجموعه «شب‌های هنر» است که چهارشنبه‌شب‌ها به‌صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 4832458 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: معماری مسکن شبکه چهار سیما تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه چهار سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما سریال ایرانی تالار وحدت ابراهیم داروغه زاده فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید

تجارت نیوز نوشت: اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید ۶۰ درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات دهید. اگر خودرو و طلا را هم بخواهید کمتر از یک سال بفروشید، باید ۳۰ درصد آن را خرج مالیات کنید. طرح مالیات از عایدی سرمایه در حال نهایی شدن است. پس از تصویب نهایی آن در مجلس، همه‌ی کسانی که مسکن، خودرو، طلا، سکه و ارز می‌خرند و در کمتر از یک سال می‌فروشند باید مالیات بدهند.

دیگر خبرها

  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل