Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:14:52 GMT

ارجاع آنچلوتی به فینال استانبول برای توجیه تساوی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۸۸۱

ارجاع آنچلوتی به فینال استانبول برای توجیه تساوی

کارلو آنچلوتی برای توضیح علت تساوی 2-2 تیمش مقابل نیوکاسل درحالیکه ابتدا از حریف 2-0 جلو افتاده بود به شکست خود مقابل لیورپول در فینال استانبول اشاره کرد و گفت فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.

به گزارش "ورزش سه"، اورتون دیروز در زمین خود در بازی مقابل نیوکاسل به لطف دو گل مویس کین و دومینیک کالورت لوین تا دقیقه 90+4 از حریف 2-0 جلو بود ولی با دو گل فلورین لژون در دقایق 90+4 و 90+5 برد را با تساوی 2-2 عوض کرد تا خشم هوادارانش را برانگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آنچلوتی که در سال 2005 به عنوان سرمربی آث میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا که به فینال استانبول معروف شده و یکی از به یاد ماندنی‌ترین مسابقات تاریخ فوتبال است حضور داشت در حالیکه ابتدا در نیمه اول از لیورپول 3-0 جلو افتاده بود در نهایت بازی را واگذار کرد.

 

 

او حالا برای توجیه تساوی دیروز تیمش به فینال استانبول ارجاع داده و گفت:" به اعتقاد من بعضی اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد که غیر قابل پیش‌بینی است. تا قبل از گل اول نیوکاسل هیچکس فکر نمی‌کرد آنها بتوانند بازی را به تساوی بکشانند. من هم همینطور. ما خوب بازی کردیم ولی باید قبول کنید که در فوتبال گاهی اتفاقاتی می‌افتد که کسی نمی‌تواند کنترل‌شان کند. البته بازیکنان ما در حال حاضر خیلی ناراحت هستند ولی من به آنها گفتم که تجربه این لحظات را دارم. به آنها گفتم که در فینال چمپیونزلیگ وقتی 3-0 از لیورپول جلو بودم بازی را واگذار کردم. بله از این اتفاق‌ها می‌افتد".

 

 

 

 

 

اورتون کارلو آنچلوتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون کارلو آنچلوتی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • تساوی بی اثر گل گهر و شسم آذر/خبری از گل نبود
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول