Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:07:39 GMT

آغاز به کار دهمین نمایشگاه «اسوه ماندگار» در شیراز

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۹۴۳

آغاز به کار دهمین نمایشگاه «اسوه ماندگار» در شیراز

به مناسبت ایام سوگواری دهه فاطمیه و با حضور معاون استاندار فارس، قائم مقام مدیرکل سازمان صدا و سیما، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نمایشگاه اسوه ماندگار در دانشکده پرستاری شیراز گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار رشید اسلام، شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، گفت: همه ما مدیون رشادت ها و مجاهدت های شهدایی هستیم که از جان، مال و هستی خود برای آرامش و امنیت مردم و کشور گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا قاسم ‌پور با تاکید بر اینکه باید برای زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ جایگاه و شان خانوداه های معظم شهدا تلاش کنیم، افزود: انتقال فرهنگ، هدف و آرمان شهدا از مهمترین وظایف مردم ماست که در همین راستا، با تلاش دانشجویان، تشکل بسیج دانشجویی و با نظارت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نمایشگاه ارزشی معنوی اسوه ماندگار هرساله برپا می شود.

 وی خواستار تداوم چنین نمایشگاه هایی از سوی مسوولان و دانشجویان دانشگاه در طول سال شد و تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور، باید برای انتقال راه و روش صحیح زندگی با الگو قرار دادن سیره نبوی (ص) و ائمه اطهار(ع)، از رشادت و ولایت پذیری امامان معصوم درس بیاموزیم و به قرآن کریم و اهل بیت (ع) توسل کنیم تا در عرصه های زندگی و کار سربلند و موفق شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، به ویژه سردار شهید، سپهبد «قاسم سلیمانی»، برپایی نمایشگاه اسوه ماندگار و تداوم این مسیر را ستودنی دانست و تاکید کرد: این اقدام موجب می شود تا فرهنگ زندگی ائمه اطهار(ع)، تداوم یافته و تاثیر یاد، خاطره و شیوه زندگی آنان، همیشه در زندگی مان جاری بماند.

مهرزاد لطفی با تاکید بر توسل به اهل بیت (ع) و زمینه سازی برای ایجاد زمینه های ظهور امام زمان(عج)، ابراز امیدواری کرد تا تلاش کنیم ادامه دهنده و پیرو راه ائمه اطهار(ع) و شهدا باشیم.

قائم مقام مدیرکل سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم، برپایی این نمایشگاه را برای موفقیت همگان به ویژه جوانان، بسیار پربرکت و تاثیرگذار دانست و گفت: با توجه به کسب موفقیت های بسیار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور و سطح بین الملل، برپایی این نمایشگاه معنوی و ارزشی نیز بسیار موفقیت آمیز بوده و از دیگر افتخارات دانشگاه است.

 سیدحسین حقایقی در ادامه به بیان جلوه های هویت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دستاوردهای آن پرداخت.

در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه، یاد و خاطره حجت الاسلام علیرضا محمدی از بنیانگذاران این نمایشگاه گرامی داشته شد.

در این آیین، دانشجویان در غرفه های جداگانه به روایت گری مظلومیت حضرت فاطمه(س)، وقایع کربلا، مجاهدت های مدافعان حرم و عرصه های آمادگی برای ظهور حضرت مهدی(عج) پرداختند.

این نمایشگاه روایی-تجسمی، با تلاش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای عموم علاقه مندان، از یکم بهمن، در ورودی دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) آغاز به کار کرد و تا نهم بهمن، از ساعت ۹ صبح تا اذان مغرب ادامه دارد.

در این آیین جمعی از مدیران ارشد، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه، بیمارستان نمازی و دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه (س) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه صدا و سیما فرهنگ اسوه ماندگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

شنبه ۱ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان