Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: با توجه به اینکه مساجد پایگاه اصلی شروع انقلاب بودند باید یک برنامه اساسی و ویژه در دهه فجر در مساجد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» امروز (چهارشنبه 2 بهمن) در سومین جلسه کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: یکی از برنامه های این کمیته در ایام دهه فجر برگزاری برنامه «10 شب 10 مسجد» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: این برنامه از سال های گذشته از استان گلستان شروع شده که به صورت کشوری گسترش پیدا کرده و در سراسر کشور در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مساجد پایگاه اصلی شروع انقلاب بودند باید یک برنامه اساسی و ویژه در دهه فجر در مساجد داشته باشیم.

 

بیکی تاکید کرد: باید حضور مردمی را در مساجد پر رنگ کنیم و به نوعی برنامه ویژه ای داشته باشیم تا با حضور مردم این این برنامه ها برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه 10 شب 10 مسجد در دو محور برگزار می شود، اظهارداشت: به منظور پیوند نسل انقلاب با نسل امروز و حضور بیشتر نوجوانان در مساجد، برخی از این برنامه ها در روزها نیز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: این برنامه ها علاوه بر اینکه در برخی از مساجدی که طبق سنوات گذشته برنامه داشتند برگزار می شود، در مساجد حاشیه شهر و روستاها نیز برگزار می شود تا این مناطق هم از این برنامه ها بهره مند شوند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد دهه فجر مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند