Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور از دقایقی پیش اولین رویدادتولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی در اراک آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ اولین رویداد تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی همزمان با ۳۱ استان کشور و به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح الله ویژه گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر در سالن ورزشی ستاد سپاه روح الله در اراک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در رویداد رقابتی ۸ تیم از شهرستان‌های استان در سه رشته اپ، گیم و انیمیشن به صورت ۴۸ ساعته با یکدیگر رقابت می‌کنند و سه تیم منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه تجلیل خواهند شد.

 برترین‌های هر بخش ضمن کسب جوایز ارزنده، به عنوان نماینده استان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را دریافت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

شکست هیمنه رسانه ای دشمنان مهمترین رسالت جوانان و نوجوانان انقلابی است

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دشمن با امپراطوری های رسانه ای به دنبال ضربه زدن به انقلاب است گفت: شکست هیمنه رسانه ای دشمنان مهمترین رسالت امروز جوانان و نوجوانان انقلابی است.

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی مقدم معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی که در سالن ورزشی ستاد سپاه روح الله در حال برگزاری است؛گفت: امروز در یک جنگ نابرابر با دشمن که بیشتر در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی متمرکز شده، قرار گرفتیم و دشمن از همه توان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار آمده است.

وی افزود:اهمیت فضای مجازی به اندازه ای است که مقام معظم رهبری بارها بر روی آن تاکید داشته اند و فرموده اند با خلاقیت و ابتکار عمل باید این تهدید را به فرصت برای جوانان تبدیل کرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول این چهل سال، بیان کرد: ۳ تهدید بزرگ جنگ سخت، نیمه سخت و نرم امروز توسط دشمنان برای انقلاب اسلامی مطرح است که در جنگ سخت سرداران و فرماندهان همچون حاج قاسم سلیمانی در این چهل سال توانسته اند سایه جنگ را از کشور دور کنند، در جنگ نیمه سخت هم سایه آن توسط بسیجیان جان بر کف دور شده است و امروز جوانان انقلابی در فضای مجازی وظیفه دارند سایه جنگ نرم را از این کشور دور کنند.

وی ادامه داد:در طول چهل سال انقلاب اسلامی دشمنان ملت تمام راهبردها و شگردهای موجود را برای زمین زدن انقلاب به کار گرفته اند که این توطئه ها با هوشمندی مقام معظم رهبری و بصیرت مردم خنثی شده اند.

وی تصریح کرد: با یک تجزیه و تحلیل کلی در مورد ابعاد و راهبردهای دشمنان به این مسئله پی می بریم که دشمن در سه حوزه هسته ای، موشکی و قدرت منطقه ای به دنبال ضربه زدن است.

وی با اشاره به راهبرد جدید دشمن عنوان کرد: دشمن با برجام قصد داشت قدرت هسته ای کشور را از بین ببرد و بعد از آن با برنامه ریزی های برجام های بعدی قدرت موشکی را تضعیف کند و امروز هم با توطئه انگیزی منطقه ای به دنبال مهار قدرت منطقه ای است که باید برای این سه حوزه روشنگری داشته باشیم.

وی افزود: امروز دشمن با امپراطوری های رسانه ای بیش از گذشته فعال شده است که باید هیمنه رسانه ای دشمنان هم در جنگ رسانه ای توسط جوانان شکسته شود و این رسالت مهم جوانان و نوجوانان انقلابی است.

وی خاطر نشان کرد: تشییع و بدرقه باشکوه حاج قاسم دشمن را دچار عجز و ناتوانایی مضاعف کرده که تمام نقشه ها و راهبردهای آنها را به هم ریخته است و بخشی از آن به ایمان و عمل صالح خود سردار سلیمانی بر می گردد که با شهادتشان باعث شدند بسیاری از ملت ها در غم از دست دادن او ناراحت شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: دشمنان مدام به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران و ناامید کردن این قشر عزیز از جامعه هستند.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آنچه امروزه جلوی فعالیت و تلاش افراد را می‌گیرد بی‌انگیزگی است. اگر افراد در هر وضعیتی شغلی که دارند بی‌انگیزه شوند، قطعاً کار آنان بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی اظهار کرد: باید با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف در هفته بزرگداشت کار و کارگری بُعد انگیزشی و توجه به کارگران را تقویت کنیم به‌طوری که کارگران احساس نکنند در جامعه مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه همه ما یک مجموعه واحد هستیم که در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم کار و تلاش می‌کنیم، ادامه داد: کارگران چرخه تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در جامعه را در دست دارند، این قشر زحمتکش و سخت‌کوش هم باید تکریم شوند و هم حق و حقوقات آنان به موقع و طبق قوانین کار پرداخت شود.

باهوش با بیان اینکه کارگران شهرداری‌های شهرستان حق و حقوقاتشان تا فروردین‌ماه پرداخت شده است، تأکید کرد: در رشتخوار وضعیت به گونه‌ای مدیریت شده است که کمترین معوقات حقوقی و نارضایتی در حوزه کار و کارگری وجود دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی حق ندارند کارگران را اذیت کنند بلکه باید به موقع تمامی حق و حقوقات آنان را پرداخت کرده و از جایگاه قدرت با آنها برخورد نکنند، در قبال آن کارگران هم باید به نحو احسن کار کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه تأکید کرد: کارگران و جامعه کارگری نباید فریب دشمنان را بخورند و در جبهه دشمن حرکت کنند، دشمنان امروزه به دنبال سوء استفاده از مشکلات حوزه کارگران هستند و تلاش می‌کنند که مسائل را بزرگنمایی کنند، لذا کارگران باید حق و حقوقات خود را از مسیر قانونی مطالبه کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

باهوش افزود: ما باید در راستای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران حرکت کنیم و عدالت را در بین این قشر زحمتکش برقرار سازیم. بدون شک حرمت و عزت جامعه کارگری باید حفظ شود و دیدگاه ما باید نسبت به قشر کارگر مثبت باشد.

وی با بیان اینکه کارگران ستون فقرات کشور هستند و اگر حضور آنان نباشد چرخ اقتصاد از کار می‌افتد، اذعان کرد: با وجود ۱۴ هزار شهید در جامعه کارگری به این نتیجه می‌رسیم که کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی دارند، این عزیزان قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که به انقلاب و ولایت وفا دارند.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص نظارت‌ها، بازدیدها و به روز رسانی حق و حقوقات کارگران اتفاقات خوبی در شهرستان انجام شده است، افزود: سال گذشته ۲۲۶ مورد مراجعه کارگری در اداره کار رشتخوار ثبت شده است که بیشتر این مراجعات مربوط به بیمه بیکاری بوده و فقط ۴۸ مورد آن منجر به شکایت شده و الباقی موارد با گفتگو پیگیری و رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد