Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه‌آهن جنوب خوزستان گفت: برای حل مشکل مسافر در مسیر اهواز- بندرامام خمینی- ماهشهر در زمان پیک مسافر در روزهای چهارشنبه و جمعه، یک رام آخر قطارهای دو طبقه را از سه واگن به چهار واگن افزایش دادیم. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر امام خمینی(ره)، ایستگاه را‌ه‌آهن بندرامام که بیش از هشتاد سال قدمت داردبا شروع به‌کار ایستگاه قطار ماهشهر در سال  96از ایستگاه مقصد به ایستگاه بین‌راهی تبدیل شد که این موضوع سبب به وجود آمدنمشکلاتی نظیرکمبود فضا در قطار و عدم فروش بلیت به مسافران ایستگاه بندر امام خمینی(ره) در ساعات پیک مسافر که موجب شکایت نارضایتی شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا برشکایت‌ها و نارضایتی مکرر مردمی بندر امام خمینی درباره توزیع ناعادلانه فروش بلیط و اختصاص صندلی در قطار سبب شد بخشدار صبح امروز نشست هم‌اندیشی مدیران شهری بندر امام خمینی با مدیرکل راه‌آهن جنوب پیرامون خدمات‌دهی اداره راه‌آهن و مسئولیت‌های اجتماعی در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار کرد.

خوزستان|اعتراض مسافران نسبت به عدم فروش بلیت در ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینیاهواز| مسافران قطار بندر امام خمینی(ره) مسیر اهواز را سرپایی طی کردندخوزستان| 2 سالن به قطار اهواز - بندر امام خمینی(ره) اختصاص می‌یابد
عبدالکریم درویش‌زاده مدیرکل راه‌آهن جنوب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی اظهار داشت: 8 رام (4 رام رفت و 4 رام برگشت) قطار حومه‌ای در مسیر اهواز به بندر امام خمینی و ماهشهر داریم که در این مسیر 2 ست قطار دارای سه واگن با ظرفیت هر واگن 108 نفر مسافر در هر رام قطار، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: مردم با توجه با امنیت و ایمنی که قطار دارد از مسافرت با قطار استقبال می کنند ولی ظرفیت در این مسیر محدود است و نهایت تلاش ما برای ایجاد توازن در حمل مسافر در این مسیر است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب خوزستان درباره اعتراض مردم به تکمیل شدن ظرفیت قطار در ایستگاه ماهشهر و عدم بلیط فروشی در روزهای پیک مسافر در ایستگاه بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: برای حل مشکل در زمان پیک مسافر در روزهای چهارشنبه و جمعه، یک رام آخر قطارهای دو طبقه را از سه واگن به چهار واگن افزایش دادیم.

وی افزود: به مسئولان تاکید کردیم بلیط فروشی به صورت مساوی بین ایستگاه ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) انجام شود و سهمیه مربوط به بندر امام خمینی از ماهشهر قفل شود.

درویش‌زاده درباره تعویض واگن‌های دو طبقه در برخی روزها بیان کرد: یک ست ریل باس نو در روزهای پیک  مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد که ظزفیت آنها بیشتر از واگن های دو طبقه است و این تعویض ریل باس‌ها در راستای رفع مشکل پیک مسافر برای مردم انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر توازن بین ایستگاه بندر امام خمینی و ماهشهر انجام شده است و به طور تقریبی توانستیم جوابگوی ظرفیت موجود باشیم در صورت افرایش ظرفیت و تقاضا بیشتر با تلاش و هماهنگی با مسئولان راه‌آهن، یک رام رفت و برگشت اضافه می‌کنیم تا بتوانیم جوابگوی افزایش ظرفیت مسافران باشیم.

به گزارش تسنیم، سال گذشته مسئولان راه‌آهن وعده حل مشکل بلیط فروشی ایستگاه بندر امام خمینی را داده بودند ولی با وجود تلاش و وعده مسئولان راه‌آهن و شهری، در زمان پیک مسافر روزهای تعطیل، چهارشنبه و جمعه اکثر بلیط فروشی در ایستگاه ماهشهر انجام می‌شود که سبب نارضایتی و شکایت مردم شده و شهروندان منتظر وعده عملی مسئولان راه‌آهن در ایستگاه بندر امام خمینی هستند.

انتهای پیام/338/ز

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

به گزارش آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 847101 برچسب‌ها خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد