Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@12:50:35 GMT

پیرزنی که دختر 15 ساله شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۱۰۳

پیرزنی که دختر 15 ساله شد

پزشکان چینی موفق به جراحی صورت دختر 15 ساله ای شدند که به دلیل بیماری نادر تبدیل به یک پیرزن شده بود.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، «چیائو فنگ» 15 ساله از بدو تولد به بیماری نادری مبتلا شده که تمام پوستش چروک بوده و صورتش کاملا شبیه به پیرزن ها شده است.

این دختر بارها در مدرسه به خاطر ظاهر عجیبش تمسخر شده و در میان دوستان و آشنایان جایی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تصاویری از این پیرزن 15 ساله در فضای مجازی منتشر شد که نشان میدهد انجام جراحی پلاستیک چطور چهره او را زیبا و جوان کرده است.

به گفته پزشکان این بیماری ژنتیک ار هز 8 میلیون تولد یک نفر را مبتلا می کند. هزینه درمان و جراحی پلاستیک «چیائو » بسیار بالا بوده و 56 هزار پوند برآورد شده که با کمک های مردمی فراهم و در اختیار پزشکان قرار گرفته است.

جراحی در 29 دسامبر گذشته انجام و 10 جراح و متخصص در تیم حضور داشته اند.

پدر «چیائو » یک کشاورز است و از اینکه دخترش توانسته مانند هم سن و سالان خود به زندگی عادی باز گردد بسیار خوشحال است.

 

--- --- --- --- --- --- --- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است

به گزارش خبرآنلاین، با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است.

فارس در گزارشی نوشت: چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنا ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد. عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنا ۴ ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.

مادر دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.

به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد. از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید که از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگهای جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد. به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است‌؛ اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ ساله پیدا نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902131

دیگر خبرها

  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله