Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@00:42:50 GMT

حقیقی در نقش مربی دروازه‌بانان نساجی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۲۸۱

غیبت هاروت آبراهامیان، مربی دروازه‌بانان ارمنستانی نساجی باعث شد تا گلر باتجربه این تیم در اردوی آماده سازی این وظیفه را عهده دار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، هاروت آبراهامیان، مربی دروازه‌بانان ارمنستانی نساجی که طی سالیان اخیر تجربه حضور در چند تیم لیگ برتری ایران را برعهده داشته، این روزها به دلیل عدم صدور ویزای کارش در تمرینات نساجی غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه در صدد برطرف کردن موانع بازگشت او به ایران است و این مساله البته باعث شد تا او در تمرینات آماده سازی نیم فصل در بندرعباس حاضر نباشد.


طی این روزها علیرضا حقیقی، دروازه بان باتجربه نساجی که در این فصل به جمع قائمشهری‌ها اضافه شده، با نظر کادرفنی و رضا مهاجری در رادوی بندرعباس وظیفه آماده سازی دیگر گلرهای تیم را برعهده داشت. حقیقی که تجربه سال‌ها حضور در فوتبال اروپا و لیگ‌های روسیه، پرتغال و سوئد را در کارنامه دارد، با حضور در جام جهانی 2014 و جام ملت‌های استرالیا، در بازگشت به فوتبال ایران امیدوار است بتواند نمایش خوبی در نساجی از خود به جا بگذارد.


طی این تمرینات که با حضور نیما میرزازاد و امین رضایی برگزار شد، حقیقی با متدهایی که در زمان حضورش در فوتبال اروپا و همچنین اردوهای تیم ملی داشت، به دنبال آمادهه سازی دیگر گلرها بود و اکنون مدیران نساجی اما در تلاش برای برطرف کردن مشکلات هاروت برای بازگشت به ایران هستند.

 

 

 

 

نساجی مازندران علیرضا حقیقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران علیرضا حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد