Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: خسارات وارده بر اثر وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان حدود ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

اخبار اجتماعی -​ وی با بیان اینکه خسارات وارده در بخش‌های مختلف زیربنایی، آب شهر و روستا و مناطق، مسکن، راه، برق، آموزش، حوزه‌های کشاوری و عشایری، انتظامی و غیره رخ داده است، افزود: بیشترین خسارت به ترتیب با ۵۸۰ میلیارد تومان در بخش راه‌ها، ۸۲۰ میلیارد تومان در بخش مسکن و ۶۴۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به اعلام نیاز‌های سیل زدگان توسط فرمانداری‌ها و ستاد بحران جنوب استان سیستان و بلوچستان انواع پتو و زیر انداز، تانکر‌های آب کوچک، کفش، لباس گرم، کنسرو غذا، پوشک بچه، لوازم التحریر، لباس کودک، انواع بخاری‌های برقی و گازی، کپسول گاز، ماشین آلات و تجهیزات همانند کنتور برق، پمپ لجن کش و سیمان و سایر ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و کشاورزی از جمله نیازمندی‌های فوری در این استان است.

یاوری با بیان اینکه کارفرمایان، کار آفرینان، کارگران و تشکل‌های صنفی در حال جمع آوری و ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده هستند، گفت: طبق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه به طور مستمر در حال پیگیری امورات کلی مردم در این استان به ویژه افراد سالمند و ناتوان و کودکان و زنان سرپرست خانوار است.

وی گفت: پیشنهاداتی برای تهیه و تأمین و اختصاص منابعی برای بازسازی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان و مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازسازی مشاغل از بین رفته، تعریف یارانه دستمزدی برای کارگران و سایر امور تحت سیطره این وزارتخانه صورت گرفته و در حال پیگیری و اقدامات لازم برای اجرایی شدن است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد بحران مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان سیل مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله