Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دروازه‌بان تیم شرکت ملی حفاری اهواز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از محرومیت طاهره مهدی پور، دروازه بان تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری اهواز از حضور در مسابقات به مدت 2 جلسه و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی، وی درخواستی مبنی بر بخشش محرومیت به کمیته انضباطی ارجاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این درخواست علاوه بر اظهار تنبه از عملکرد خود و تعهد به عدم تکرار تخلف در مسابقات آتی، خواستار شد تا مدت محرومیتش به حالت تعلیق درآید که کمیته انضباطی با بررسی تقاضای این بازیکن و به استناد ماده 107 مقررات انضباطی و با توجه به تحمل یک جلسه محرومیت و واریز جریمه نقدی، ضمن موافقت اعلام کرد که یک جلسه محرومیت باقیمانده به مدت 6 ماه از تاریخ صدور این دادنامه با تعلیق مواجه و نامبرده می تواند تیم خود را همراهمی کند.

چنانچه در مسابقات بعدی مرتکب هرگونه تخلفی شود علاوه بر تنبیه از قرار تعلیق صادره رفع اثر و محرومیت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اهواز دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران