Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد اسلامی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در زمینه سفر خود به اوکراین، گفت: پیام تسلیت رییس جمهوری به همتای اوکراینی وی تسلیم شد و مذاکراتی هم با اعضای کابینه این کشور از جمله وزیر امورخارجه و وزیر حمل و نقل اوکراین انجام شد.

وی با بیان اینکه دولت اوکراین در بیانه‌ای که قبل از این ملاقات منتشر کرد از همکاری ویژه جمهوری اسلامی ایران و تحویل پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیما تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی جعبه سیاه هواپیما نیز گفت: جعبه سیاه که شاملFDR« دستگاه ثبت اطلاعات پروازی» و CVR «دستگاه ضبط صدای کابین خلبان» که به عنوان اجزای اصلی بررسی سانحه است و اینکه سانحه در ایران رخ داده و مسوول بررسی سانحه هئیت بررسی سانحه هواپیمایی کشوری است و برابر استانداردهای بین المللی انکس ١٣ ایکائو در حال بررسی هستیم و آماده سازی سخت افزار و نرم افزار هم درحال انجام است.

وی گفت: ضمن اینکه هیات بررسی سانحه برای بازبینی مدارک هواپیما به اوکراین سفر کرده و بعد از بازگشت این هیات تیم مشترکی با اوکراین و تمامی اعضایی که طبق قوانین باید در بررسی سانحه شرکت کنند، تشکیل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم بدانند در مرحله نخست سازمان هواپیمایی به شرکت بوئینگ ایمیل زد و هم با اوکراین تماس گرفته و بوئینگ نیز NTSB«ستاد ایمنی حمل و نقل امریکا »را معرفی کرد و نماینده ای از این ستاد معرفی شد.اوکراین هم نماینده خود را از همان ابتدا معرفی کرد و طبق  مقررات و ضوابط  انکس ۱۳ ایکائو در حال انجام کار هستیم.

وی گفت:جعبه سیاه هم به عنوان یکی از فاکتورها بررسی می شود و چنانچه در پردازش با مشکل روبرو شوند، ممکن است تصمیم بگیرند چگونه از سایر کسانی که امکانات دارند، کمک گرفته شود.

برچسب‌ها سقوط هواپیما وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری سقوط هواپیما وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد

مسکو امروز (جمعه) دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، وزیر سابق دارایی و رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت‌تعقیب خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، روسیه امروز «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این افراد به دلیل نقض موارد نامشخصی از قوانین جنایی روسیه بر فهرست افراد تحت تعقیب این کشور قرار گرفتند.

کمیته تحقیقات روسیه در ماه ژانویه اشلاپاک و کوبیف را به صورت غیابی به تامین مالی حملات تهاجمی کی‌یف علیه منطقه دونباس متهم کرد.

لیتویننکو نیز که در گذشته ریاست اداره اطلاعات خارجی اوکراین را بر عهده داشت، در اواخر ماه مارس به جایگاه کنونی خود منصوب شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • کامرون و زلنسکی آخرین وضعیت جنگ در اوکراین را بررسی کردند
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد