Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کریم یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: خسارات وارده بر اثر وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان حدود ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه خسارات وارده در بخش‌های مختلف زیربنایی، آب شهر و روستا و مناطق، مسکن، راه، برق، آموزش، حوزه‌های کشاوری و عشایری، انتظامی و غیره رخ داده است، افزود: بیشترین خسارت به ترتیب با ۵۸۰ میلیارد تومان در بخش راه‌ها، ۸۲۰ میلیارد تومان در بخش مسکن و ۶۴۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به اعلام نیاز‌های سیل زدگان توسط فرمانداری‌ها و ستاد بحران جنوب استان سیستان و بلوچستان انواع پتو و زیر انداز، تانکر‌های آب کوچک، کفش، لباس گرم، کنسرو غذا، پوشک بچه، لوازم التحریر، لباس کودک، انواع بخاری‌های برقی و گازی، کپسول گاز، ماشین آلات و تجهیزات همانند کنتور برق، پمپ لجن کش و سیمان و سایر ماشین آلات و تجهیزات راه سازی و کشاورزی از جمله نیازمندی‌های فوری در این استان است.

بیشتر بخوانید: چه شد که سیستان و بلوچستان را آب برد؟ +فیلم

یاوری با بیان اینکه کارفرمایان، کار آفرینان، کارگران و تشکل‌های صنفی در حال جمع آوری و ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده هستند، گفت: طبق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وزارتخانه به طور مستمر در حال پیگیری امورات کلی مردم در این استان به ویژه افراد سالمند و ناتوان و کودکان و زنان سرپرست خانوار است.

وی گفت: پیشنهاداتی برای تهیه و تأمین و اختصاص منابعی برای بازسازی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان و مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازسازی مشاغل از بین رفته، تعریف یارانه دستمزدی برای کارگران و سایر امور تحت سیطره این وزارتخانه صورت گرفته و در حال پیگیری و اقدامات لازم برای اجرایی شدن است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qVM خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیل سیستان و بلوچستان سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار امسال در دولت با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

خلیل‌احمد سلامی امروز در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور فارغ‌التحصیلان در عرصه اشتغال به معنی افزایش بهره‌وری تولید است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سهم اشتغال کشور در سال جاری را به اشتغال فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان بود که با همکاری بین بخشی، فراتر از این میزان یعنی ۳۸ هزار و ۱۳۴ نفر توانستیم محقق کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: از چهارم اردیبهشت و شروع هفته کار و کارگر، ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی کارگران و خانواده های این عزیزان اجرا شد.

سلامی افزود: پیرو منویات رهبر انقلاب و با پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع امنیت شغلی کارگران در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد