Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجلیلی گفت: بر اساس اخطاریه هواشناسی در خصوص بارش های شدید، ۸۴ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی در حالت آماده باش کامل هستند.

«سید ابوالحسن میرجلیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: با فعل شدن سامانه جدید بارشی از عصر امروز (۲ بهمن) تا صبح شنبه هفته آینده، 84 تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی در حالت آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این تیم های امدادی و عملیاتی شامل راهداری، نیروهای امدادی و نجاتگر هلال احمر، پلیس راه، اورژانس و تمامی شهرداران هستند.

 

میرجلیلی با اشاره به صدور اخطاریه جوی و احتمال به راه افتادن رواناب در بخش مرکزی و جنوبی استان، گفت: بیشترین امداد رسانی ها برای جلوگیری از خسارت ها در این مناطق خواهد بود.

 

وی از تمامی گلخانه داران، عشایر و کشاورزان خواست برای جلوگیری از احتمال خسارت های بارندگی در خراسان جنوبی تمهیدات لازم را انجام و مسافران از مسافرت های غیر ضروری به دلیل لغزندگی جاده ها، خودداری کنند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد کانون های مساجد اردبیل فعالیت های مسجدی آماده باش ستاد مدیریت بحران هشدار هواشناسی بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، فاطمه زارعی امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته و به دلیل نفوذ و تقویت فعالیت توده‌های ناپایدار جوی، برای روز پنجشنبه و جمعه هشدار سطح نارنجی صادر می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از عصر روز پنجشنبه شدت باد و گرد و خاک، رعد و برق شدید، وقوع رواناب، سیلابی شدن رودخانه های فصلی، صاعقه، بارش تگرگ و تشکیل مه در مناطق کوهستانی متصور است.

زارعی ادامه داد: ناپایداری جوی در شهرستان‌های طبس، بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، قائنات، زیرکوه، بشرویه، سرایان و فردوس پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود از تردد و سفرهای غیرضروری، اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مناطق کوهپایه‌ای، کوهنوردی و چرای دام خودداری کنند و همچنین کشاورزان، گلخانه‌داران و دامداران جهت حفظ محصولات باغی و دام خود آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 749410

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد خشتانه در دانشکده هنر و معماری یزد
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی