Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@03:01:36 GMT

زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکو به کسبه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۹۹۹۹

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به این‌که عوارض پروانه نکته اصلی اختلاف‌نظر بین بنیاد به عنوان سازنده پلاسکو و شهرداری منطقه است، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم در سالگرد بعدی پلاسکو در سال ۱۳۹۹ این ساختمان را ساخته شده به کسبه تحویل دهیم.

به گزارش ایسنا، منوچهر خواجه دلویی درباره‌ آخرین وضعیت ساخت‌وساز در ساختمان پلاسکو و اختلافات با شهرداری اظهار کرد: ساخت وساز در ساختمان پلاسکو هیچ مشکلی ندارد و به صورت شبانه‌روزی در این ساختمان کار و فعالیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس تا فروردین‌ سال آینده اسکلت ساختمان پلاسکو به صورت کامل ساخته می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و همه برنامه‌ریزی‌ها برای افتتاح پلاسکو و تحویل مغازه‌های آن به کسبه آسیب دیده در دی‌ماه سال آینده و همزمان با سالگرد بعدی پلاسکو است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که اختلاف‌نظرتان با شهرداری منطقه سر چه موضوعی است و این‌که گفته می‌شود عوارض باید پرداخت کنید و مشکل شهرداری با شما سر این موضوع است را چگونه می‌خواهید حل کنید؟ گفت: مساله‌ پروانه پلاسکو از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد. موضوع اصلی عوارض پروانه است که از دید ما پلاسکو حقوق مکتسبه بوده و قرار است مثل قبل ساخته شود؛ بنابراین نباید عوارضی از آن گرفته شود.

خواجه‌دلویی گفت: براساس مصوبه کمیسیون ماده پنج و مصوبه شورای تامین استان نباید از پلاسکو عوارضی دریافت شود و ساخت‌وساز آن باید به صورت رایگان انجام شود، اما شهردار منطقه می‌گوید عوارض باید از ما دریافت شود.

معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که اگر همه مصوبات شما را از پرداخت مالیات پلاسکو معاف کرده‌اند، چرا شهردار منطقه اصرار بر پرداخت آن دارد؟ اظهار کرد: شهرداری منطقه منابع خودش و موضوع خودش را می‌بیند و می‌گوید باید برای معاف شدن از پرداخت عوارض و ساخت پلاسکو به صورت رایگان این موضوع در شورای شهر تهران تصویب شود. البته در این زمینه جلسه و مذاکراتی با اعضای شورای شهر داشته‌ایم اما وقتی کمیسیون ماده پنج مصوبه‌ای ابلاغ می‌کند در واقع رییس شورای شهر تهران نیز به عنوان عضو در آن جلسه بوده و این مصوبات ابلاغ شده است.

خواجه‌دلویی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که آیا با توجه به وجود این اختلافات بین بنیاد مستضعفان و شهرداری منطقه درباره پرداخت مالیات پلاسکوی جدید، چه کاری انجام می‌دهید و آیا به اجبار آن را پرداخت خواهید کرد؟ گفت: اجباری به پرداخت عوارض در این زمینه نداریم و هم ‌اکنون در حال مذاکره و رایزنی هستیم. امیدواریم این مساله به خوبی حل شود.

به گزارش ایسنا، دو روز از سومین سالگرد پلاسکو می‌گذرد و کسبه همچنان منتظرند ببینند بنیاد مستضعفان به عنوان مالک و سازنده این ساختمان می‌تواند به آخرین وعده خود مبنی بر ساخت پلاسکو در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ عمل کند و اختلافاتش را با شهرداری حل خواهد کرد یا آنکه تاریخ‌های دیگری برای افتتاح پلاسکوی جدید از سوی مسئولان بنیاد مستضعفان و دیگر مسئولان اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری حسن دیاب سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکو کسبه اعلام مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری اکبر طبری حسن دیاب سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است