Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رونمایی از خودرو تمام الکتریکی فیسکر اوشن در نمایشگاه CES، حال این شرکت اطلاعاتی بیشتر از شاسی بلند جذاب خود را منتشر کرد. فیسکر اوشن با امکاناتی عالی و مشخصات قابل توجه، یکی از برجسته‌ترین محصولات نمایشگاه CES بود. شرکت فیسکر اعلام کرد که این شاسی بلند جذاب را در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز این مورد اطلاعات محدودی در مورد قدرت و بازدهی این خودرو اعلام شده بود، اما حالا فیسکر جزئیات بیشتری از خودرو الکتریکی اوشن را اعلام کرد.

اندازه‌ای بزرگ با فضای صندوق محدود

طبق اطلاعات منتشر شده، شاسی‌بلند اوشن دارای ابعاد ۴.۶۴۰ متر طول، ۱.۹۳۰ متر عرض و ۱.۶۳۰ ارتفاع است. با این وجود اوشن از نظر اندازه با شاسی‌بلند‌های مرسدس EQC، فورد موستانگ Mach-E و جگوار I-Pace در یک رده قرار می‌گیرد، مدیران فیسکر این اطمینان را داده‌اند که در این خودرو ۵ نفر حتی برای مسیر‌های طولانی به راحتی قرار خواهند گرفت. در اوشن فضای کمی برای قسمت صندوق در نظر گرفته شده، این قسمت در حالت عادی نیم متر مکعب فضا دارد، البته پنل رویی آن برای زمانی که بار زیادی به همراه دارید تا سقف خودرو جابه‌جا می‌شود و ۰.۲۰۸ مترمکعب مقدار فضای بیشتر در اختیار قرار می‌گیرد. با خواباندن صندلی‌های پشت، فضای صندوق به ۱.۲۰۶ متر مکعب گسترش پیدا می‌کند.

بازدهی بالا با دیفرانسیل چهار چرخ

اوشن در تمامی نسخه‌های خود دارای دیفرانسیل چهار چرخ است، مدل استاندارد اوشن با پیشرانه ۲۲۵ کیلوواتی (۳۰۰ اسب‌بخار)، صفر تا ۶۰ مایل را در کمتر از ۳ ثانیه طی می‌کند. با قابلیت شارژ سریع، باتری ۸۰ کیلووات‌ساعتی این خودرو تنها در ۳۰ دقیقا از ۱۵ تا ۸۰ درصد پر خواهد شد. با این مقدار باتری، بازه حرکتی ۳۲۲ کیلومتر برای این خودرو در دسترس است.

از دیگر مشخصات فیسکر اوشن می‌توان نمایشگر ۱۶ اینچی لمسی کنسول مرکزی، نمایشگر ۹.۸ اینچی دیجیتال سرعت سنج، و چرخ‌های آلیاژ ۲۰ اینچی اشاره کرد، چرخ‌های ۲۲ اینچی نیز به عنوان آپشن قابل انتخاب است. همچنین قیمت این خودرو از ۳۷ هزار و ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود. تحویل این خودرو در سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: انتشار رندرهایی از جدیدترین مدل تویوتا یاریس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد