Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:55:04 GMT

تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان نیمه‌تمام ماند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۲۷۷

تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان نیمه‌تمام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فولاد خوزستان صبح امروز و از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه تمرین خود را در زمین شماره ۲ باشگاه آغاز کرد. در میانه تمرین اما به دلیل باران شدید به دستور جواد نکونام تمرین فولادی ها تعطیل شد تا مشکلی برای بازیکنان به وجود نیاید. در تمرین امروز تمامی بازیکنان حضور داشتند و زیر نظر کادرفنی، تمرینات تاکتیکی خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای تمرین امروز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به همراه سعید آذری مدیرعامل باشگاه در تمرین حضور یافتند.

جواد نکونام به همراه تمام اعضای کادرفنی، بازیکنان و دیگر اعضای تیم به استقبال مدیران فولاد رفتند و به آن‌ها خیرمقدم گفتند.

در این دیدار سعید آذری ضمن خوش آمدگویی به علی محمدی، وضعیت کنونی باشگاه فولاد را برای وی توضیح داد.

در این جلسه به بازیکنان جدید الورود تیم از جمله فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی، سینا زامهران و محمدزبیر نیک‌نفس خوش آمدگویی گفته شد

کد خبر 4832516

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان سعید آذری جواد نکونام تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد