Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری رویداد بزرگ 48 ساعته تولید محتوا فضای مجازی بسیج در سراسر کشور، مانیتورینگ این رویداد در مقر کنترل و مانیتورینگ در حال انجام است که برخی از مقامات و مسئولان فضای مجازی کشور در حال بازدید آنلاین از این رویداد هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با برگزاری رویداد بزرگ 48 ساعته تولید محتوا فضای مجازی بسیج در سراسر کشور، رصد این رویداد در مقر کنترل و مانیتورینگ در حال انجام است که برخی از مقامات و مسئولان فضای مجازی کشور در حال بازدید آنلاین از این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، امیر خوراکیان، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور، منصور امینی، مسعود بصیری، مسئول بسیج رسانه از این مرکز بازدید کردند.

ابوالحسن فیروز آبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی در کنفرانس ویدئویی با شرکت‌کنندگان در دومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال سراسر کشور ضمن عرض سلام و خداقوت به همه شرکت کنندگان در این رویداد 48 ساعته اظهار داشت: امروز در مرکز کنترل بسیج درباره برگزاری دومین رویداد بزرگ تولید محتوای سازمان فضای مجازی بسیج، حاضر شده ایم تا از زحمات و تلاشهای بسیجیان سراسر کشور در حوزه تولید محتوا در سه حوزه بازی های رایانه ای، انیمیشن و تولید نرم افزار موبایلی بازدید کنیم.


وی در ادامه افزود: امسال استقبال خوبی از این رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال صورت گرفته که 1500 نفر در قالب 500 تیم گزینش شده به لحاظ توانمندی در این رویداد شرکت کرده اند که شاهد شکل گیری رقابت فشرده تولید محتوا در این سه حوزه هستیم.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ضمن تبریک به مدیران و برگزارکنندگان این رویداد خاطرنشان کرد: امروز شاهد یک اقتصاد بزرگ فرهنگی در دنیا هستیم و رقابت فشرده ای در صحنه فضای مجازی جهان در حال شکل‌گیری است که خوشبختانه کشور ما به دلیل برخورداری از جوانان که درصد قابل توجهی از جامعه را تشکیل می دهند و همچنین برخورداری از نظام آموزشی نسبتا مناسب و همچنین انگیزه و عزم ملی حرف های زیادی برای گفتن در عرصه بین الملل دارد.

فیروز آبادی در ادامه افزود: همه این ظرفیت ها در کشور فضایی را خلق کرده است که بشارت دهنده آینده روشنی برای حوزه فضای مجازی در کشور است که در این فضا کشور بتواند در مقابل توطئه هایی که وجود دارد استوار باشد.

وی بیان داشت: امروز محتواهای ما از اپ استورها حذف می شود و وقتی مردم می خواهند احساسات خود را برای شهادت سردار سرفراز کشورمان شهید سلیمانی بیان کنند، پیش از آنکه محتوایی شکل بگیرد، آنها را حذف کرده و صفحات فعالان فضای مجازی بسته می شود که این رفتار زننده ای است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در ادامه افزود: در تاریخ بشریت سابقه نداشته است که یک متن را در فضای مجازی به طور کامل حذف کنند؛ گاهی در برخی از کشورها اقداماتی نظیر فیلترینگ و یا حذف بخشی و مقطعی صورت گرفته اما این اقدام اخیر در حذف و مسدود شدن کامل اکانت ها و صفحات فضای مجازی به خاطر ابراز علاقه به سردار شهید سلیمانی در طول تاریخ و در همه دنیا بی سابقه بوده است.

فیروز آبادی همچنین عنوان کرد: در یک سال گذشته شاهد حذف اپلیکیشن ها از گوشی های کاربران بودیم به طوری که بدون رضایت و مجوز، اپلیکیشن هایی از روی گوشی حدود 30 میلیون کاربر ایرانی حذف شد؛ ده ها هزار صفحه اینستاگرامی و حساب کاربری توئیتری بسته شد که دسترسی میلیون ها فالوور و پیرو به محتواهای این حساب های کاربری از بین رفت.

وی همچنین گفت: در چنین فضایی ما باید محتوای بومی خود را داشته و سکوهای مناسبی برای پخش این محتواها تهیه کرده و این محتواها را در فضای جهانی مجازی به همه مخاطبان خود در سراسر دنیا ارائه کنیم. ما در مرکز ملی از ایده نهضت تولید محتوا حمایت می کنیم.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی در ادامه افزود: از اینکه این محتوای تولید شده بر روی سکوهای ایرانی به همه مردم دنیا ارائه شود نیز حمایت خواهیم کرد بازدید امروز از این رویداد به ما روحیه داد که این تصمیم را با همکاری فعالان فضای مجازی در سراسر کشور در حوزه تولید محتوا، کاربری فعال، سکوسازی  و استفاده عموم از این محتواها عملی سازیم.

فیروزآبادی در پایان تاکید کرد: به همه شرکت کنندگان در این مسابقه این وعده را می دهیم که بعد از این مسابقه تلاش خواهیم کرد که برندگان این مسابقه امکان عرضه مناسب‌تر تولیدات خود را بر روی سکوهای ارتباطی از قبیل اپراتورهای تلفنی و اپ استورهای ملی ارائه دهند تا به شکل گیری کسب و کارهای نوپای تولید محتوا در مرکز ملی فضای مجازی کشور کمک کرده باشیم.

 

آمادگی بسیج رسانه برای حمایت از تولیدات دیجیتال

در ادامه مسعود بصیری ضمن بازدید از مرکز رصد و مانیتوریگ رویداد 48 ساعته تولدی محتوا در سراسر کشور اظهار داشت: سازمان فضای مجازی بسیج در و سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه ارتقاء شبکه سازی و نهضت تولید محتوا انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه آماده همکاری برای توسعه این رویداد و فعالیت آماده همکاری با سازمان فضای مجازی بسیج بوده اظهار داشت: حمایت از ایده ها و جوانان که در این رویداد حاضر شدند باعث می شود که استعداد های ناب این حوزه در بسیج هم که اتفاقا زیاد هم بوده، شکوفا و حمایت شود.

 امینی: اقدامات فضای مجازی بسیج در حوزه نهضت تولید محتوا بسیار موثر است

منصور امینی، مدیر سازمان فضای مجازی سراج در بازدید از مرکز مانیتورینگ بزرگترین رویداد تولید محتوای جهان اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت از تولید محتوای دیجیتال در کشور و گسترش آن اقدام تحسین برانگیز و بزرگی است.

امینی همچنین گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با اقداماتی از این دست می تواند نقش موثری در به راه انداختن نهضت تولید محتوا ایفا کند.

وی در ادامه افزود: سازمان فضای مجازی سراج هم آماده هرگونه همکاری و هم افزایی با سازمان فضای مجازی بسیج در این موارد و همه فعالیت های اثر بخش در حوزه فضای مجازی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ط

۱۳۹۸ چهارشنبه ۲ بهمن | ساعت:14:13 دانلودDownload کلیدواژه: راه دانا فیروزآبادی فضای مجازی ویدوئو کنفرانس اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار بازدید آنلاین مسئولان از رویداد تولید محتوای دیجیتال در سراسر کشور+فیلم فیلم/ روایت کارشناس BBC از تقابل سپاه با آمریکا جزئیات برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در کشور فیلم/خانواده، سیل، غیرت فلیم/ رجز فرمانده نیروی قدس سپاه، برای دشمنان صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.   به گزارش ایسنا،‌ گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:   ***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.   *** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.   *** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.   *** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.   *** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.   *** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.   ***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.  امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.   از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشورها و فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است   خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.   تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.   کشورهای مختلف، ملت ها، فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.   نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.   این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود