Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:38:14 GMT

قاتل خاموش جان راننده کامیون را گرفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۰۸۱۲

قاتل خاموش جان راننده کامیون را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از فوت راننده 40 ساله کامیون در اثر گازگرفتگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، توحید فارسی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که راننده میانسال یک دستگاه کامیون، پس از پارک کامیون خویش در حاشیه جاده برای استراحت، با عنایت به برودت هوا و با بی احتیاطی اقدام به روشن کردن پیک نیک در اتاقک کامیون خود کرده که متاسفانه بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میانه با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، گفت: شهروندان باید توصیه ها و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: قاتل کامیون راننده تبریز گازگرفتگی شهرستان میانه فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فوریت های پلیسی مونواکسید کربن قاتل خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند