Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در نظر دارد برای حمایت از سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان 70 مترمربع در فضای نمایشگاهی با غرفه‌سازی مربوطه، به‌صورت رایگان به صنایع‌دستی خانگی آن استان اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خشایار نیکزادفر، مدیر شرکت توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردیگفت: با توجه به علاقه‌ای که به استان سیستان و بلوچستان داریم و تاکیدات وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر توجه هرچه بیشتر به این استان، برای صنایع‌دستی خانگی این استان در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی سال 98، 70 مترمربع غرفه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی خانگی این استان قرار دادیم که بتوانند علاوه بر معرفی صنایع‌دستی استان خود، منافعی را از آن کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی افزود: در نمایشگاه تمهیدات دیگری نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که امیدواریم این طرح مورد استقبال هنرمندان استان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نمایشگاه ملی صنایع‌دستی سال 98 تاکید کرد: نمایشگاه امسال  با استقبال خیلی خوبی از سوی هنرمندان این حوزه مواجه شده است.

نیکزادفر تصریح کرد: در نمایشگاه امسال، تقریبا 13 سالن داریم که نسبت به سال گذشته بالغ بر 10 هزار مترمربع اضافه‌تر سالن گرفته‌ایم. امسال دو سالن دیگر هم اضافه می‌کنیم که بالغ بر 5هزار مترسالن اضافه می‌شود. چون برای برخی استان‌ها سالن کم داشتیم. حدود 10 استان ما ثبت نام نکرده بودند که با تعامل با نمایشگاه اگر این دو سالن را هم بگیریم، انشاءالله کل استان‌هایمان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته خیلی بزرگ‌تر است و تقریبا 36 سمینار و همایش تخصصی در کنار این نمایشگاه برگزار خواهیم کرد. همچنین 9 همایش با حضور اساتید خبره این حوزه در این نمایشگاه خواهیم داشت.

مدیر شرکت توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با بیان اینکه امسال آسیب‌شناسی‌هایی بر اساس دوره‌های گذشته نمایشگاه انجام شده است، تصریح کرد:امسال بحث موضوعاتی مثل موسیقی اقوام و خوراک را به گونه‌ای جانمایی کرده‌ایم که مزاحمتی برای غرفه‌داران ایجاد نکند. همچنین در این نمایشگاه ماشین‌های قدیمی را به نمایش می‌گذاریم. سعی کردیم جانمایی غرفه‌ها به صورتی باشد که مخاطبان بتوانند از تمام غرفه‌های نمایشگاه به راحتی بازدید کنند.

وی افزود: همچنین امسال برای راهنمایی مخاطبان نمایشگاه علاوه بر قرار دادن اشخاصی به عنوان راهنما،  اپلیکیشنی را برای این کار طراحی و سعی کردیم آسیب‌های سال‌های گذشته نمایشگاه ملی صنایع دستی را شناسایی و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از 23 تا 26 بهمن 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه