Web Analytics Made Easy - Statcounter

این شرکت با حضور در نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند» مشهد، آخرین دستاوردهای خود در زمینه سرویس‌های تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت،  این شرکت با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت‌ها و سازمان‌ها، در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین دستاورهای خود در زمینه محصولات و خدمات پرداخت، راهکارهای پرداخت الکترونیک و شهر هوشمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرداخت ملت به عنوان پانزدهمین شرکت خدمات پرداخت دنیا و برترین شرکت خدمات پرداخت در ایران و خاورمیانه، با محصولات و خدماتی همچون برنامه موبایلی سکه، سیستم پرداخت الکترونیک قبوض در طرح ملی قبض سبز، ارائه پایانه‌های فروشگاهی هوشمند و نظایر آن از جمله آخرین محصولات و خدمات به پرداخت ملت است، که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد، در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند ‌حضور استارتاپ‌های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری شهر قرار خواهد گرفت.

همچنین مقرر شده در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه، موضوع شهر هوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنرانی، برگزاری کارگاه و پنل های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ یکم تا چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه شهر هوشمند طرح ملی قبض سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی