Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:34:38 GMT

عکس ؛ اقدام عجیب گزینه مدنظر منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۷۵۴

عکس ؛ اقدام عجیب گزینه مدنظر منچستریونایتد

برونو فرناندس ستاره اسپورتینگ که به نظر می‌رسد به زودی راهی یونایتد خواهد شد در بازی‌ای که می‌تواند آخرین بازی او برای این تیم باشد با عصبانیت زمین را ترک کرد و فورا وارد تونل ورزشگاه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه به نظر می‌رسد ظرف چند روز آینده شاهد پیوستن رسمی برونو فرناندس ، ستاره پرتغالی اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد باشیم او در بازی دیروز این تیم که به نظر می‌رسد آخرین بازی او با پیراهن اسپورتینگ باشد از فرصت تشکر از هواداران این تیم استفاده نکرده و برعکس با خشم و عصبانیت و هل دادن دوربین زمین را ترک کرده و فورا وارد تونل ورزشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو فرناندس که از شکست ۲-۱ اسپورتینگ مقابل براگا در نیمه‌نهایی تاکا دا لیگا ناراحت و عصبانی بود از فرصتی که برای خداحافظی با هواداران تیمش داشت استفاده نکرد. پاس گل اسپورتینگ در این بازی را فرناندس داده بود اما باخت در این بازی باعث شد او در نهایت واکنش خشمگینانه‌ای نشان بدهد.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی برونو فرناندس برای هواداران تیم اسپورتینگ که به ورزشگاه براگا آمده بودند نه دست تکان داد و نه تشویق‌شان کرد. او در حالیکه سعی داشت وارد تونل شده و از ورزشگاه خارج شود با فیلمبرداری روبرو شد که قصد داشت از او تصویربرداری کند و فرناندوس با عصبانیت او را هل داده و به راه خود ادامه داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون اسپورتینگ لیسبون برونو فرناندس منچستر یونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین، اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قرارداد‌ها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟ اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد، نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود! البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند، اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)