Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@06:29:36 GMT

عکس ؛ سردار آزمون با توپ پر به سال ۲۰۲۰ رسید !

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۱۹۵۷

عکس ؛ سردار آزمون با توپ پر به سال ۲۰۲۰ رسید !

ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ در نخستین بازی سال جدید برای این تیم سه گل به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم زنیت سن‌پترزبورگ از تعطیلات زمستانی و طولانی مدت لیگ برتر روسیه استفاده کرده و در حال انجام تمرینات آماده‌سازی خود در کشور قطر است که سردار آزمون نیز همراه این تیم در اردو حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت سن‌پترزبورگ بعد از چند جلسه تمرینی در دوحه، عصر روز چهارشنبه در نخستین مسابقه تدارکاتی نیم‌فصل مقابل العوینه قطر، تیمی که در لیگ ستارگان و لیگ یک قطر حاضر نیست، قرار گرفت و توانست به برتری پُر گل ۱۰ بر صفر برسد.

سردار آزمون در نیمه اول این مسابقه در ترکیب زنیت سن‌پترزبورگ روسیه حضور نداشت ولی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و موفق شد تا پایان بازی ۳ گل در دقایق ۵۹ ، ۶۷ و ۸۳ به ثمر برساند و شروع خوبی در نخستین بازی سال ۲۰۲۰ داشته باشد.

یاران آزمون که تمرینات و دیدارهای تدارکاتی خود را در کمپ اسپایر برگزار می‌کنند، روز شنبه هفته آینده در دومین دیدار تدارکاتی نیم‌فصل به مصاف تیم سالزبورگ اتریش خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا