Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در تازه‎‌ترین مصاحبه خود، صراحتا اعلام کرد که اگر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود، آن‌ها ضرر می‌کنند. این جمله نشان از نارضایتی مدیران اصفهانی در خصوص قرار گرفتن نام سرمربی تیم‌شان در جمع گزینه‌های هدایت تیم ملی است.

قلعه‌نویی، اما نمی‌خواهد این فرصت طلایی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یک مربی ایرانی مثل علی دایی یا امیر قلعه‌نویی همیشه چنین فرصت‎‌هایی فراهم نمی‌شود که شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را داشته باشند و امیر هم این مسئله را تشخیص داده که اگر این روز‌ها نتواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد شاید بلیتش برای چند سال دیگر هم بسوزد.

این در حالی است که شنیده می‌شود انتخاب اول هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، علی دایی است و اگر او مورد تایید نهایی قرار بگیرد، به صورت خودکار، قلعه‌نویی شانسی برای رسیدن به نیمکت تیم ملی ندارد، اما در غیر این صورت، باید قلعه‌نویی را سرمربی تیم ملی فوتبال بدانیم.

همچنین گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از درگیری با سایر باشگاه‌ها اصلا دوست ندارند فردی که خودش تیم دارد را روی نیمکت تیم ملی بنشانند، چون هر اتفاق بدی که برای باشگاه مدنظر رخ دهد، تبعات سنگینی برای مسئولان تصمیم‌گیرنده در پی دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این موقعیتی استثنایی است که در رختکن یک تیم برنده باشید. در این صورت فوتبال برای شما تبدیل به یک شغل مهیج و هیجان‌انگیز خواهد شد. بنابراین اگر دو عضو از کادرفنی استقلال کنار خط انگار از حال رفته‌اند، کاملا حق با آنهاست، چون شادی زایدالوصفی که در تن آنهاست، فقط از این طریق بروز پیدا می‌کند.

این تصویری است که رسانه استقلال از لحظه شادی نیمکت مس از گل سرنوشت‌ساز گوستاوو بلانکو در مسابقه دیروز مقابل ذوب‌آهن منتشر کرده که در لحظات پایانی بازی به ثمر رسید و ارزشش به اندازه صدرنشینی تیم نکونام و یک‌ گام بلند دیگر به سوی قهرمانی بود. اتفاقی که شاید از کلاسیک‌های این فصل برای استقلال بشود.

دیگر خبرها

  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی