Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ایندی وایر نوشت: کوئنتین تارانتینو که تابستان درباره این صحبت کرده بود که تنها ۱۰ فیلم سینمایی خواهد ساخت و به این ترتیب فقط امکان ساخته شدن یک فیلم سینمایی دیگر توسط او وجود دارد، اکنون درباره دلایل این امر بیشتر توضیح داده است.

او در یک مصاحبه ویدیویی با پیتر تراورس از نشریه «رولینگ استون» درباره دلایل شخصی‌اش برای رها کردن فیلمسازی حرف زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارانتینو گفته است: یک جورایی فکر می‌کنم وقت پرده سوم زندگی‌ام است تا یک کمی بیشتر به ادبیات بپردازم که می‌تواند برای پدر جدید بودن خوب باشد و همین طور به عنوان یک همسر جدید بودن.

تارانتینو گفت: نمی‌توانم خانواده‌ام را بردارم و آنها را به آلمان یا سریلانکا یا هر جای دیگری که داستان بعدی آنجا رخ می‌دهد ببرم. باید یک کم بیشتر مرد خانه بشوم یک کم بیشتر مرد نوشتن بشوم.

کارگردان «روزی روزگاری در هالیوود» افزود: حس من می‌گوید کارگردانی بازی مردان جوان است. حس می‌کنم سینما دارد تغییر می‌کند و من یک کمی متعلق به جماعت قدیمی هستم.

دانیلا پیک همسر تارانتینو باردار است و اولین فرزند مشترکشان را به دنیا می‌آورد. البته تارانتینو خیلی پیش از این تصمیم به بازنشستگی گرفته بود و چشم اندازش از نقش پدر بودن به نظر می‌رسد بیشتر او را متقاعد کرده باشد که صندلی کارگردانی را رها کند.

وی به تازگی برای فیلم جدیدش سه نامزدی اسکار کسب کرده که شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اوریجینال است. این فیلم در مجموع ۱۰ نامزدی اسکار کسب کرده که برابر تعداد نامزدی های «ایرلندی» ساخته اسکورسیزی است. «جوکر» با کسب ۱۱ نامزدی در راس امیدداران اسکار ۲۰۲۰ ایستاده است.

تارانتینو پیشتر جایزه اسکار را برای فیلمنامه غیراقتباسی «داستان عامه‌پسند» و «جانگوی از بند رها شده» دریافت کرده است. اگر قرار باشد او بازنشسته شود برای کسب اسکار بهترین کارگردان یا بهترین فیلم تنها ۲ شانس دارد، یکی با همین فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» و یکی با فیلم بعدی‌اش.

کد خبر 479981 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!

تاتنهام پس از جدایی بهترین گلزن تاریخ خودش با مشکل جدی روبرو شد، هری کین اما یکی از بهترین فصل های دوران فوتبال خوشد را می گذراند. 

طرفداری | هری کین بهترین اتفاقی بود که این فصل برای بایرن مونیخ رخ داد. او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا از تاتنهام به بایرن منتقل شد و در آلمان هنوز یکی از بهترین مهاجمان جهان است، البته اگر بهترین نباشد. 

با گلزنی مقابل رئال مادرید در جریان تساوی 2-2، هری کین به رکورد 43 گل در تمام رقابت های این فصل رسید. او که قرار است به زودی کفش طلا را به خودش اختصاص دهد، این فصل آمار خیره کننده 43 گل در 43 بازی را به ثبت رسانده که میانگین 1 گل در هر بازی است. 

در سمت مقابل اما تاتنهام قرار دارد، تیمی که این فصل هیچ مهاجمی جذب نکرد که سطحش حتی نزدیک به کین باشد، این موضوع باعث شد گل های تیم پوستکوعلو میان بازیکنان تیم تقسیم شود.

با این وجود، هری کین به تنهایی بیشتر از همه مهاجمان تاتنهام در این فصل گلزنی کرده است! تعداد گل های برنان جانسون، جیمز مدیسون، دیان کولوسفسکی، سون هیونگ مین و ریچارلیسون روی هم 42 است که از کین پایین تر قرار می گیرد. 

مقایسه تعداد گل های بازیکنان خط حمله تاتنهام با هری کین

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد