Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:57:57 GMT

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران با تاخیر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۱۹۲

مجمع عمومی شورای ائتلاف تهران با تاخیر برگزار می شود

مهدی اقراریان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح آخرین فرآیندهای تشکیل لیست ۳۰ نفره تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به لیست تهران فرآیندی را طراحی کرد که این فرآیند براساس زمان بندی صورت گرفته در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف تهران در روز پنج شنبه یک گام دیگر به نهایی شدن لیست تهران نزدیک خواهد شد افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و دعوت از ۱۵۹ نامزد انتخاباتی تهران که براساس نظر احزاب، اقشار، اصناف، تشکل‌ها و چهره‌های شاخص معرفی شدند و از طریق مصاحبه نهایی شدند.

اقراریان ادامه داد: در روز پنج شنبه این امکان برای اعضای مجمع عمومی تهران فراهم خواهد شد تا بتوانند اطلاعات علمی و عملی این ۱۵۹ نفر را در سایت شورا مشاهده کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: پیش از این امکان بارگذاری اطلاعات از سوی کاندیداها را در سایت فراهم کرده بودیم تا اعضای مجمع تهران با شناخت بهتر به رأی دادن و تشکیل لیست ۳۰ نفره اقدام کنند.

اقراریان با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گام دوم انقلاب با نگاه به تجربه سیاست‌ورزی در چهار دهه گذشته به دنبال وحدت بین تمام جریان‌ها و سلیقه‌های داخل جبهه انقلاب اسلامی است عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در تهران به یک لیست واحد دست پیدا کرده و در راستای ائتلاف جریانات مختلف انقلاب اسلامی گام برداریم.

اقراریان در ادامه تاکید کرد: لیست منتشر شده در رسانه‌ها به عنوان لیست شورای ائتلاف، لیست نهایی نیست چرا که ممکن است ترکیب این لیست در پی جلساتی که با هدف دستیابی به وحدت حداکثری در حال برگزاری است تغییر کند که در این صورت لیست نهایی قبل از رأی گیری در مجمع عمومی اعلام خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران خاطر نشان کرد: مجمع عمومی تهران که قرار بود این هفته برگزار شود با هدف وحدت حداکثری هفته آینده با حضور اقشار مختلف از شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4832758 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مهدی اقراریان مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف انتخابات 98 ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی سپاه پاسداران امیرعلی حاجی زاده مقام معظم رهبری وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران