Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان گلستان امروز با معرفی برترین‌ها برگزار شد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ظهر امروز سومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان امروز با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط‌ عمومی‌های استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یازرلو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان در این مراسم اظهارداشت: 300 اثر در 10 قالب و 27 محور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

وی گفت: امروز از 27 اثر برتر در حوزه روابط عمومی‌ها و 10 اثر در بخش ویژه با موضوعات سیل و خلیج گرگان متعلق به اصحاب رسانه، تقدیر شد.

همدان| فعالیت انتخاباتی روابط عمومی‌ دستگاه‌های دولتی ممنوع استجایزه خلاقیت شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به کاشان تعلق گرفتتوضیح روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری درباره گلایه تهیه‌کننده 23 نفر

یازرلو بیان داشت: تبدیل چالش به فرصت امروز وظیفه دست به قلم‌ها و فعالان رسانه‌ای و مجازی است.

وی گفت: آگاهی و شناخت و آموزش می‌تواند ما را در این عرصه به موفقیت برساند. روابط عمومی باید به موضوعات با نگاه محتوایی تمرکز کنند.

یازرلو خاطرنشان کرد: هدف این جشنواره ارتقای حوزه اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی استان و بررسی مسائل و مشکلات روابط عمومی‌ها است. در گام‌های بعدی و براساس نتایج داوری‌ها، کارگاه‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود