Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کاهش محسوس دما  از اواخر روز پنجشنبه، سوم بهمن‌ماه به میزان چهار تا هشت درجه سانتی‌گراد در بیشتر مناطق به‌ویژه غرب، جنوب و مناطق مرتفع استان رخ می‌دهد که این شرایط تا اوایل روز سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه اثر مخاطره یخبندان و اقدام‌های پیشگیرانه برای مدیریت حامل‌های انرژی و کنترل دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و محصولات کشاورزی ضروری عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال تشدید فعالیت سامانه بارش‌زا، بارش برف و مه‌آلودگی در استان اصفهان وجود دارد.

بر اساس اخطاریه اداره‌کل هواشناسی، نواحی غرب و جنوب‌غرب استان به ویژه مناطق مرتفع و محورهای مواصلاتی با استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر چهارشنبه تا اوایل روز پنجشنبه (فردا) با لغزندگی در سطح جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد همراه خواهد بود.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با ایرنا تاکید کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان تا سه روز آینده است.

حجت‌الله علی‌عسگریان افزود: وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق به‌ صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد، در نواحی غربی و جنوبی بارش برف و در سایر مناطق نیز بارش برف و باران با شدت کمتر بود.

وی با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما هوا در ۲۴ ساعت آینده گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز گذشته به ۱۰ درجه سانتی‌گراد و امروز صبح هم در سردترین ساعات به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: چوپانان با ۱۴ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین و فریدون‌شهر با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اندازه‌گیری شد.

وی همچنین برای کلان‌شهر اصفهان در روز پنجشنبه (فردا)، هوای نیمه ابری تا ابری، وزش باد، بارش برف و باران و برای روز جمعه، هوای کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان اصفهان انرژی بارش برف بارش برف و باران محورهای مواصلاتی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود