Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:22:29 GMT

ساعت بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۲۲۳۸۰

ساعت بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تغییر کرد

ساعت دو مسابقه از هفته های هفدهم و هجدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر روز یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ به جای ساعت ۱۶:۴۵ در ساعت ۱۵:۱۵ آغاز می شود.
همچنین مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و گل گهرسیرجان از هفته هجدهم لیگ برتر روز ۱۱ بهمن ۹۸ به جای ساعت ۱۵:۳۰ در ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه تختی شهر جم آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتورسازی لیگ برتر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تاجیکستان یکی از شگفتی‌سازان جام‌ملت‌های آسیا بود و البته که همه می‌دانند وحدت هنانوف آنجا یک بازیکن کلیدی به شمار می‌آمد. حقیقت آن است که هنانوف کیفیت بدی ندارد و نسبت به آن، خیلی کم در پرسپولیس بازی می‌کند. حالا گاهی کادرفنی به این بازیکن اعتقاد نداشته و گاهی هم مثل حالا جایی در ترکیب برای این بازیکن باقی نمانده است.

به هر جهت بعد از اتفاقاتی که در مسابقه با نفت آبادان رخ داد و شادی عجیب دانیال اسماعیلی‌فر، کمیته انضباطی او را یک جلسه در لیگ محروم کرده و به این ترتیب مدافع راست پرسپولیس بازی حساس با سپاهان را از دست خواهد داد. انتظار می‌رود در این مسابقه هنانوف جای او بازی کند و این، می‌تواند یک فرصت تاریخی برای وحدت باشد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. آیا او موفق خواهد شد؟

کد خبر 846586 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس