Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی سالانه فدراسیون دوچرخه سواری با ریاست مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و شروین اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

اخبار ورزشی- در این مجمع برنامه‌های فدراسیون دوچرخه سواری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۹۷ در طول ۱۵۰ روز ۸۸ مسابقه در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.۶۷ اردو برای ملی پوشان برگزار شد. از میان این تعداد اردو‌ ۳ اردوی برون مرزی برگزار شد. در ماده کراس کانتری برای اولین بار فراز شکری مدال طلا و فرانک پرتوآذر مدال برنز قهرمانی آسیا را کسب کردند.

یکی از اتفاقات خوب سال ۹۷ خرید مکمل و تجهیرات از کشور‌های هلند، اسلوونی و ژاپن بود. قراد است یک پیست برای رشته bmx با تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شود.

مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و توسعه افزود: هزینه‌های اردو‌های تیم ملی به عنوان هزینه‌های جاری در نظر گرفته شده است که به آن ایراد وارد است. تایید گزارش خزانه دار مشروط بر ارائه درست گزارش است و انحراف معیار‌ها نباید بیشتر از ۱۰ درصد باشد. خزانه دار فدراسیون سر فصل‌ها را با یک دیگر اشتباه کرده است.

علی‌نژاد عنوان کرد: مشکل اصلی فدراسیون دوچرخه سواری منبع درآمد است و باید منابع غیر دولتی جذب کند. اگر منابع غیر دولتی وارد فدراسیون نشود عملا دوچرخه سواری دچار مشکل می‌شود.

او گفت: فدراسیون باید طبق قانون ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری را در ورزشگاه آزادی احداث کند. با اجرای این شرط مشکلی برای تخصیص بودجه برای ساخت ساختمان جدید وجود ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش مجمع عمومی آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۲۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین

فدراسیون والیبال اوکراین با دردسری بزرگ و جدی با ملی‌پوشان این کشور مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل بازی‌های تیم ملی برای والیبال اوکراین با دردسر و مشکلی بزرگ برای فدراسیون این کشور آغاز شده و هر روز تعدادی از ملی‌پوشان اوکراینی از حضور در اردوی تیم ملی انصراف می‌دهند.

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

چند روز پیش، اولگ پلوتنیتسکی که به تازگی با تیم پروجا به عنوان قهرمانی سری A1 ایتالیا رسید به کادر فنی تیم ملی اوکراین و در راس آن، رائول لوزانو اعلام کرده که برای تیم ملی بازی نمی‌کند. این بازیکن 27 ساله، خستگی و مصدومیت را دلیل انصراف از حضور در  اردوی تیم ملی عنوان کرد.

کاپیتان تیم ملی اوکراین، تنها بازیکنی نیست که تماییل به حضور در اردوهای تیم ملی ندارد و تعدادی از بازیکنانی که در لیگ اوکراین به عنوان قهرمانی رسیدند نیز نمی‌خواهند در تیم ملی باشند. همه آنها گواهی مصدومیت خود را با امضای یک دکتر به مسئولان فدراسیون  تحویل داده‌اند.

میخایلو ملنیک، رئیس فدراسیون والیبال اوکراین، این جریان را یک خرابکاری علیه والیبال کشورش می‌داند: من نمی‌توانم این جریان را برای رائول لوزانو توضیح دهم ولی تلاش می‌کنم بازیکنان خاطی را جریمه و محروم کنم. اگر بازیکنی، اردو را بدون دلیل خاصی ترک کند، قطعا محروم و باشگاه او جریمه خواهد شد.

طبق قوانین والیبال اوکراین، بازیکنان دعوت شده باید در اردو حاضر شده و با نظر پزشک معتمد فدراسیون،‌ اردو را ترک کنند. هر گونه تخلف از این قانون تا 2 سال محرومیت از فعالیت‌های ورزشی را برای بازیکن خاطی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها